powikłania po znieczuleniu podpajęczynówkowym

11. Data: 2005-02-19 22:46:24

Temat: Re: powikłania po znieczuleniu podpajęczynówkowym
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005 19:36:17 +0100, RobertSA wrote:

> Wkleje link, bo warto przeczytac tamten post Szymona (szkoda, ze juz nie
> bywa na grupie), do czego zachecam tez pytajaca:
>
> http://groups-beta.google.com/group/pl.sci.medycyna/
msg/352386b886f4a7dd

heh... Wstyd mi teraz siebie czytać:)

(dziś też kłułem BTW ;) )

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

12. Data: 2005-02-19 22:47:05

Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer <p...@p...fm> napisał(a):

> Uzytkownik "Josef Morko" <j...@g...net> napisal w wiadomosci

> :)
> dodam, ze wiekszosc z takich powiklan jest spowodowana niezdyscyplinowaniem
> pacjenta, ktory wbrew zaleceniom po zabiegu za wczesnie wstaje lub siada

Chociaż nie jestem lekażem zgadzam się w 100 %
8 do 12 godzin leżenia w łóżku to podstawa

13. Data: 2005-02-19 22:48:25

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005 22:47:05 +0000 (UTC), Jacek Tusuński wrote:

> Chociaż nie jestem lekażem zgadzam się w 100 %
> 8 do 12 godzin leżenia w łóżku to podstawa

A właśnie, ze nie :)

14. Data: 2005-02-19 22:49:52

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer <p...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cv7t4c$ag5$1@opal.icpnet.pl...

> no to pewnie ci pacjenci udaja
> :)

Za 1 dzień dziwne

15. Data: 2005-02-20 06:45:02

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cv8e2u$k0m$...@n...news.tpi.pl,
pestifer <p...@p...fm>:

> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cv7t4c$ag5$1@opal.icpnet.pl...

> no to pewnie ci pacjenci udaja
> :)

Nie wiem, co masz na mysli.

Chodzi o to, ze zachowanie pacjentow nie jest glownym czynnikiem ryzyka
powiklan.

(Podalem link do szczegolow w innym poscie)

--
Robert

16. Data: 2005-02-20 09:37:33

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.02.05, około 23:48:25, Marek Bieniek bulgocze:

> A właśnie, ze nie :)

No no, niby dane nie takie znowu świeże na ten temat kiedy się Medline
przekopuje, a jednak wciąż ten zabobon(?) pokutuje w praktyce i dydaktyce.
Dlaczego?

--
ika - umop apisdn

kwasochłonne
Flutamid, Finasteryd - czy miną skutki uboczne?
nie wiem co sie dzieje
Zioła regulujące trawienie, a pigułka.
Zaburzenia pamięci u 17-latka