Zaburzenia pamięci u 17-latka

1. Data: 2005-02-18 21:03:56

Temat: Zaburzenia pamięci u 17-latka
Od: Isia <i...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój kolega ma dopiero 17 lat. Czasmi zdaża mu się, że coś robi a potem nie
pamięta co zrobił, albo robi coś nieświadomie. Np. czasami po obiedzie jak
wynosi talerz to idzie z nim do łazienki, zamiast do kuchni i gdy już go
ma włożyć do klozetu uswiadamim sobie co robi, albo nieświadomie zostawia
gdzies rzeczy np idzie i ma w ręce długopis i potrafi go nieświadomie
zostawia na półce, która będzie mu najbliżej po drodze. Ostatnio jednak
zdażyło się coś poważniejszego i raczej nie można tego nazwać brakiem
uwagi nad robieniem danej czynność. Mianowicie rozmawialiśmy wczoraj, i
zauważyłam, że rozmawia ze mną trochę inaczej niż zwykle. Kiedy dzisiaj go
pytałam dlaczego wczoraj miał taki zły humor i dlaczego tak dziwnie mówił,
to odrzekł mi, że przeciaż my wczoraj wogóle nie rozmawialiśmy. Wogóle nie
pamiętał, żeby ze mną wczoraj rozmawiał, a to nie było przelotne
cześć-cześć, ale dwugodzinna rozmowa. Nie mógł uwierzyć mi, że naprawdę
wczoraj rozmawailiśmy, wogólę tego nie pamiętał. Powiedział że zdażyło mu
się to pierwszy raz.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, to, co się stało?? CZy to jest normalne?
Jaki jest powód takiego zachowania i co powinien zrobić??
Bardzo proszę o szybką odpowiedź bo naprawdę bardzo się o niego martwię.

pozdrawiam
Isia

2. Data: 2005-02-19 18:19:15

Temat: Re: Zaburzenia pamięci u 17-latka
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:opsmevguog50e6r1@news.gazeta.pl
Od: Isia <i...@p...neostrada.pl>
Było:
> Witam,
> Mój kolega ma dopiero 17 lat. Czasmi zdaża mu się, że coś robi a
> potem nie pamięta co zrobił, albo robi coś nieświadomie.

Może być wylew krwi do mózgu albo coś zupełnie błahego ...

Gdybym wiedział tyle co teraz wiem o takich objawach to moja Mama nie
miałaby niedowładu prawej części ciała. Objawy występowały prawie trzy lata
przed wylewem ale nikt z tych co je widzieli nie potrafił zinterpretować.

Na twoim miejscu bym spróbował wykluczyć najgorsze możliwości.

Obejrzyj poniższe tylko nie poprzestań na tym, niech go sprawdzą fachowcy !

logowanie bezpłatne !
http://www.poradnikmedyczny.pl/mod/panel?fid=293&mid
=557&cmd=view&htb=1

poszukaj fragmentu "Udar mózgu"
http://www.sciagawa.pl/a/1493.html

(uwaga załamany link)
http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/in/hp/?q=udar+m%F
3zgu&ps=10&o=0&ul=&image.x=21&image.y=10

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-02-19 18:59:55

Od: Isia <i...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla jasności kolega nie bierze żadnych narkotyków, nawet nie pali
papierosów. Wiem jednak, że w przeciągu ostatniego roku ciężko przeszedł
świnke i miał powikłania: zapalenie opon mózgowych i tarczycy. Czy to może
mieć jakieś znaczenie?? Również ma problemy ze snem.

Pozdrwaiam
Isia

4. Data: 2005-02-19 20:53:54

Temat: Re: Re: Zaburzenia pamięci u 17-latka
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005, Isia wrote:

> [...]
> świnke i miał powikłania: zapalenie opon mózgowych i tarczycy. Czy to może
> mieć jakieś znaczenie?? Również ma problemy ze snem.

tak, chory wymaga opieki pediatry (ma jeszcze 17 lat) i konsultacji
neurologa ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>