Powiekszajace sie znamie

1. Data: 2005-02-18 21:00:22

Temat: Re: Powiekszajace sie znamie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005, Olga Lawrynowicz wrote:

> a znamion nie powinno sie usuwac, ale jestem kompletnym laikiem...
> wiec prosze o pomoc.

nie powinno sie ich usuwac samemu domoroslymi metodami. Z tego,
co piszesz znamie mozne wykazywac tzw. cechy niepokoju onkologicznego,
wiec zglos sie dosc pilnie do chirurga aby je wycial w calosci
i dal do badania hist-pat

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

2. Data: 2005-02-19 14:37:49

Temat: Powiekszajace sie znamie
Od: "Olga Lawrynowicz" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja mama ma znamie pod okiem (ok. 2 mm. srednicy) i tydzien temu byla caly
dzien na nartach
bez faktora opalajacego !...i na tym znamieniu na nastepny dzien pojawila
sie jakby brodawka o szerokosci i wysokosci 1 mm (rozowa) .
Byla u lekarza ogolnego, ale juz pod koniec przyjec wiec nie bylo za duzo
czasu. Powiedzial, ze moze to usunac razem ze znamieniem w znieczuleniu
miejscowym. Ale teorie sa rozne i mozna sie jeszcze zastanowic i ma sie
jeszcze zglosic.
W ciagu kilku dni narosl ta jakby sie zmniejszyla, a wczoraj znow narty (z
faktorem na twarzy) i znow odrazu sie powiekszyla.
Czy moze ktos cos by doradzil, do kogo sie zglosic?
Moze jakis link ?
Slyszalam ze takich rzeczy nie powinno sie lekcewazyc,
a znamion nie powinno sie usuwac, ale jestem kompletnym laikiem...
wiec prosze o pomoc.
Ola

3. Data: 2005-02-19 14:46:43

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Olga,

W Twoim liście datowanym 19 lutego 2005 (15:37:49) można przeczytać:

> [...]
OL> Slyszalam ze takich rzeczy nie powinno sie lekcewazyc,
OL> a znamion nie powinno sie usuwac, ale jestem kompletnym laikiem...

hm, ja bym radzila dermatologa odwiedzic

--
Pozdrowienia,
Beherit

4. Data: 2005-02-19 16:25:00

Od: "Olga Lawrynowicz" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co piszesz znamie mozne wykazywac tzw. cechy niepokoju onkologicznego,
> wiec zglos sie dosc pilnie do chirurga aby je wycial w calosci

Dziekuje,
Wiec rozumiem ze raczej usuniecie i bad histo-pat.
A czy chirurg to kazdy czy jest jakas specjalizacja w tym kierunku?
Ola.

5. Data: 2005-02-19 16:36:06

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga Lawrynowicz" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje,
> Wiec rozumiem ze raczej usuniecie i bad histo-pat.
> A czy chirurg to kazdy czy jest jakas specjalizacja w tym kierunku?

kazdy. nie ma szczegolnych specjalizacji w tym kierunku. przeciez to
drobiazg.

6. Data: 2005-02-20 09:36:48

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec rozumiem ze raczej usuniecie i bad histo-pat.
> A czy chirurg to kazdy czy jest jakas specjalizacja w tym kierunku?
> Ola.

Ja miałam 3 podejrzane znamiona. Usunął mi je chirurg onkolog (2 prywatnie,
jedno państwowo), poszły do badania hist., wynik badania był ok i mam teraz
spokój.

ula

leki antydepresyjne
niedouczeni okuliści:(