Roaccutan

1. Data: 2005-02-18 19:25:59

Temat: Roaccutan
Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do osob, ktore przeszly kuracje roaccutanem - jak wyglada
sprawa nasilenia zmian tradzikowych: jak dlugo trwaja, jak duze sa, czy sa
ropne i czy mozna je jakos maskowac. Mam brac lek od przyszlego tygodnia i
wolalbym wiedziec, czego ewentualnie sie spodziewac.Bede wdzieczny za
pomoc.

2. Data: 2005-02-18 19:27:37

Temat: Re: Roaccutan
Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ropne i czy mozna je jakos maskowac. Mam brac lek od przyszlego tygodnia
> wolalbym wiedziec, czego ewentualnie sie spodziewac.Bede wdzieczny za

Tylko prosze, zadnych odpowiedzi o skutkach ubocznych, bo te sa w ulotce,
interesuje mnie tylko sprawa zmian tradzikowych.

3. Data: 2005-02-18 21:04:53

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rybak" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> ropne i czy mozna je jakos maskowac. Mam brac lek od przyszlego tygodnia
> wolalbym wiedziec, czego ewentualnie sie spodziewac.Bede wdzieczny za

U mnie nasilenie nie wystapiło (brałem lek jakieś 4 lata temu). Poza tym
polecam taką kurację - uwolniła mnie od problemu który ciągnął się za mną
12 lat... jedyne skutki uboczne jakie odczułem to wysychanie warg i
zwiększone pocenie się w czasie kuracji.

Pozdrawiam
Rav

Faza księżyca, a wizyta u stomatologa
trudna diagnoza (dermatologiczna?)
Prosba o interpretacje wynikow :)
Okulary / astygmatyzm / zapalenie spojowek - robic czy nie?
podstawowe badania ginekologiczne