podstawowe badania ginekologiczne

1. Data: 2005-02-18 17:27:13

Temat: podstawowe badania ginekologiczne
Od: "O." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie- jakie to sa?
Z wlasnego ( i nie tylko) doswiadczenia wiem, ze nalezy domagac sie w czasie
wizyty u lekarza, aby wykonal on wszystkie badania i "pilnowac" go!
Wybieram sie w przyszlym tygodniu do ginekologa; chce zrobic generalne
badania, aby "moc spokojnie spac w nocy":), jakie wiec powinnam zrobic?
Skoro ta wizyta kosztuje mnie 100 zl, troche nerwow i czasu, to chce miec
pewnosc, ze zrobi on wszystkie wazne badania.
Drugie pytanie: czy cytologia rozni sie od wymazu z pochwy? Jesli tak, to
czym? W jakim przypadku nalezy zrobic cytologie, a w jakim wymaz? A moze
"wymaz" nie nazywa sie "wymaz" a jakos inaczej (pytalam pania z rejestracji,
czy ginekolog robi wymaz na obecnosc bakterii, ona twierdzila, ze chodzi mi
o cytologie; czy miala racje?)
Dzieki za odp.!