chyba powazny problem....

1. Data: 2005-02-18 19:32:06

Temat: chyba powazny problem....
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to oznacza ze od okolo 2 tygodni wogole nie chce mi sie robic "kupki".
Nie ma zadnego zatwardzenia, poprostu moje jelita nie wykazuja zadnych checi
do wydalania krecika:) Jadam normalnie jak zawsze, wiec zaczynam sie
zastanawiac.Co mam takiego jesc zeby zmusic jelita do pracy? to powazny
problem?

2. Data: 2005-02-18 20:37:38

Temat: Re: chyba powazny problem....
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martyna wrote:
>Co mam takiego jesc zeby zmusic
> jelita do pracy?

Kompot z suszonych śliwek, otręby pszenne, musli.

Ania

3. Data: 2005-02-18 20:54:39

Temat: Odp: chyba powazny problem....
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam senes to takie zioła porusza twoje jelita do pracy ....że hejj:)
Mówie zupełnie poważnie.
Pozdrawiam
Looca

4. Data: 2005-02-19 09:24:21

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Martyna* napisał(a):

> [...]
> wykazuja zadnych checi do wydalania krecika:) Jadam normalnie jak
> zawsze, wiec zaczynam sie zastanawiac.Co mam takiego jesc zeby zmusic

oprócz tego co powiedzieli inni grupowicze - kefir

(ale nie jogurty i inne takie, tylko konkretnie kefir)

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

5. Data: 2005-04-14 08:28:52

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kompot z suszonych śliwek, otręby pszenne, musli.
>
> Ania

Roaccutan
Faza księżyca, a wizyta u stomatologa
trudna diagnoza (dermatologiczna?)
Prosba o interpretacje wynikow :)
Okulary / astygmatyzm / zapalenie spojowek - robic czy nie?