Faza księżyca, a wizyta u stomatologa

1. Data: 2005-02-18 18:39:04

Temat: Faza księżyca, a wizyta u stomatologa
Od: "Unknown" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelkie operacje chirurgiczne lepiej jest wykonywać podczas
księżyca "ubywającego" czyli w okresie między pełnią, a nowiem.
Jeśli chodzi o borowanie ;) to nie jestem pewien, ale też chyba lepiej
podczas księżyca "ubywającego". W pewnej książce na temat wpływu księżyca na
organizmy żywe był nawet specjalny rozdział "Wizyty u stomatologa", ale
niestety już nie pamiętam co tam zalecali...

2. Data: 2005-02-18 20:03:54

Temat: Re: Faza księżyca, a wizyta u stomatologa
Od: "Norbert" <4...@p...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> organizmy żywe był nawet specjalny rozdział "Wizyty u stomatologa", ale
> niestety już nie pamiętam co tam zalecali...

No i jeszcze trzeba sprawdzic biorytmy i horoskop...

--
Pozdrawiam Norbert

3. Data: 2005-02-18 22:04:36

Od: "Unknown" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jeszcze trzeba sprawdzic biorytmy i horoskop...

Tia... typowa postawa człowieka nowoczesnego, który nawet nie bierze pod
uwagę możliwości jakiegokolwiek wpływu księżyca na życie na ziemi.
Statystyki dot. powodzenia operacji chirurgicznych mówią same za siebie.

Ps. A wiesz co powoduje przypływy i odpływy?

4. Data: 2005-02-18 22:53:24

Od: "Norbert" <4...@p...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. A wiesz co powoduje przypływy i odpływy?

Tak... tylko zauwaz ze faza ksiezyca nie ma wplywu na przyplywy i odplywy :)
Bo to ze go nie widac nie znaczy ze nie istnieje.

--
Pozdrawiam Norbert

5. Data: 2005-02-19 09:03:06

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:

> Tak... tylko zauwaz ze faza ksiezyca nie ma wplywu na przyplywy i odplywy

Mm - faza Ksiezyca zalezy od uklady Slonca Ziemii i Ksiezyca.
Jesli sa w jednej linii mamy pelnie albo now i wtedy plywy
od-ksiezycowe sumuja sie z plywami od-slonecznymi.
W pierwszej i trzeciej kwadrze sie odejmuja.

> :) Bo to ze go nie widac nie znaczy ze nie istnieje.

A to fakt. O wplywie medycznym sie nie wypowiadam.
Podobno nie znaleziono istotnej korelacji statystycznej
pomiedzy fazami Ksiezyca a statystyka szpitalna.

Krzysiek Rudnik

6. Data: 2005-02-19 12:54:53

Od: "psychol z rynsztoka" <"psychol z rynsztoka"@malpa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> organizmy żywe był nawet specjalny rozdział "Wizyty u stomatologa", ale
> niestety już nie pamiętam co tam zalecali...

fakt autentyczny
prosze oglądnąć kał w czasie poszczególnych faz
w pierwszej i trzeciej jest bardziej twardy i brązowy niż w pozostałych
w czasie pełni kły i siekacze lekko się wydłużają co można zaobserwować
mierząc je suwmiarką.

7. Data: 2005-02-19 13:48:27

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psychol z rynsztoka" <"psychol z rynsztoka"@malpa.pl> napisał w
wiadomości news:cv7d0c$lnl$1@atlantis.news.tpi.pl...

> fakt autentyczny

w odróżnieniu od faktów nieautentycznych

> [...]
> w pierwszej i trzeciej jest bardziej twardy i brązowy niż w pozostałych
> w czasie pełni kły i siekacze lekko się wydłużają co można zaobserwować

Jezusie, Maryjo, wampir, wampir Ooooo...

8. Data: 2005-02-19 14:24:42

Od: "Norbert" <4...@p...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Jezusie, Maryjo, wampir, wampir Ooooo...

Chyba wilkolak :)

--
Pozdrawiam Norbert

9. Data: 2005-02-19 15:15:32

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.02.05, około 23:04:36, Unknown bulgocze:

> [...]
> Statystyki dot. powodzenia operacji chirurgicznych mówią same za siebie.
>
> Ps. A wiesz co powoduje przypływy i odpływy?

Przypływ gotówki pozostaje w równowadze z poalkoholowym odpływem wymiocion.
I jest to krótka chwila w życiu Ziemianina, a później marazm marazm
marazm... i nuda. I kto to powoduje? Pan powoduje, pani powoduje, my
powodujemy, społeczeństwo. Ach wstyd!

--
ika - umop apisdn

10. Data: 2005-02-19 19:51:20

Od: "Unknown" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> fakt autentyczny
> prosze oglądnąć kał w czasie poszczególnych faz

Obejrzeć jeżeli już

trudna diagnoza (dermatologiczna?)
Prosba o interpretacje wynikow :)
Okulary / astygmatyzm / zapalenie spojowek - robic czy nie?
podstawowe badania ginekologiczne
interpretacja wyników - prośba