powitania

11. Data: 2000-09-08 21:01:10

Temat: Re: powitania
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Tomasz Gumny wrote:

> No dobra, ale powiedzcie mi czy jak juz wyciagnalem grabe,
> to mam ja cofnac, czy po prostu uscisnac dlon lezaca na kolanach.
> TG

Dokladnie tak. Pisalem o swoich "przejsciach" - Robertowi musnalem palucha a
Piotrowi uscisnalem lokiec

pozdrawiam
A.A.

12. Data: 2000-09-09 04:02:17

Od: "Wojtek Urban" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

<r...@c...pl> napisał :

> Jakieś rady?

Szefowie najwiekszych mafii witaja sie oficjalnym, powszechnie akceptowanym
pocalunkiem. Ale to chyba zbyt intymny sposob jak na rozpoczecie rozmowy
dwoch obcych ludzi, a zwlaszcza facetow. A moze dobrym pomyslem jest
uroczysty uklon, jak to czynia japonczycy, chinczycy czy inni azjaci ? ;-)

Pozdrawiam,

Wojtek

13. Data: 2000-09-09 05:32:51

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja, proponuje salutowac ;-)

> No dobra, ale powiedzcie mi czy jak juz wyciagnalem grabe,
> to mam ja cofnac, czy po prostu uscisnac dlon lezaca na kolanach.
> TG

uścisnąć, uścisnąć...
:))
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

14. Data: 2000-09-09 08:14:30

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny napisał(a):
> To chyba nie jest najlepszy pomysl. Ja, gdy ktos mnie poklepuje
> po ramieniu, staram sie odsunac.

Ja tak samo. Nie cierpię tego, chyba że od bliskiego przyjaciela.

3mka,

15. Data: 2000-09-09 08:19:45

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Urban napisał(a):
> A moze dobrym pomyslem jest
> uroczysty uklon, jak to czynia japonczycy, chinczycy czy inni azjaci ? ;-)

Ja jak się pochylę w niskim ukłonie to już sam do pionu nie wrócę
:)))))

Sayonara :))

16. Data: 2000-09-10 11:14:38

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja tak samo. Nie cierpię tego, chyba że od bliskiego przyjaciela.

Ja tez tego nie znosze. Mnie strasznie krepuje jak ludzie stoja z tylu za
wozkiem, gdy przesiadam sie do samochodu. Oni chca przytrzymac wozek za
raczki, zeby sie nie ruszyl. Najczesciej mowie w takich przypadkach, ze
wozek ma dobre chmulce i nie trzeba go trzymac. Jezeli dalej stoja z tylu
wozka mowie, ze nie lubie jak ktos stoi za moimi plecami i to wtedy juz
odnosi skutek. Mysle ze trzeba bez przeszkod, normalnym tonem mowic o tym co
mnie boli, ludzie to rozumieja jak im sie wytlumaczy.
Pozdrawiam
Olek

17. Data: 2000-09-10 11:17:18

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...
;-)

>Ja jak się pochylę w niskim ukłonie to już sam do pionu nie wrócę
>:)))))
>
>Sayonara :))
>--
:-)))))))))))) swietne, bez urazy, extra
Pozdrawiam
Olek

18. Data: 2000-09-11 07:48:46

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a):

> [...]
> odnosi skutek. Mysle ze trzeba bez przeszkod, normalnym tonem mowic o tym co
> mnie boli, ludzie to rozumieja jak im sie wytlumaczy.

Oczywiscie masz racje, mnie jak ktos pyta czy pomoc to mowie nie
dziekuje, a jak lapie za lokiec znienacka cz za rece do sie dre "nie
lapac bo sie wyloze" tez pomaga:)

--
3mka Apik
a...@c...pl

19. Data: 2000-09-11 10:39:30

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie mozna po prostu przywitac sie slownie? Po prostu czesc lub witam, dzien
dobry, hej ....
W.

20. Data: 2000-11-15 10:12:46

Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Urban" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> dwoch obcych ludzi, a zwlaszcza facetow. A moze dobrym pomyslem jest
> uroczysty uklon, jak to czynia japonczycy, chinczycy czy inni azjaci ? ;-)

Witajcie
Ja tam nie mam nic przeciwko całuskom zwłaszcza jak w grę wchodzi niewiasta
a jeszczelepiej kilka na raz:).Oczywiscie buziak na powitanie

POZDRAWIAM
--
Piotr M:) "Zawsze idz za swoją legędą"
zaczerpniete z Alchemika

Warszawa, programista baz danych (Clipper)
Utrata grupy inwalidzkiej
Parapodium dynamiczne
Prawo jazdy
Odwołanie od decyzji ZUS