powitanie

1. Data: 2001-04-27 21:39:04

Temat: powitanie
Od: "Janusz Wysocki" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich w grupie!!!
Z przyjemnością dołączę do grupy zajmującej się ogrodami.
Szczególnie,że mamy wiosnę i czas zabrać się za porządki po zimie.
Na razie w swoim ogrodzie widzę same kretowiska!!!!!!!!!
Zaczyna się wojna a ogród mam pod lasem. Może ktoś z grupy ma
doświadczeniu w wyganianiu kretów poza granice działki?

Pozdrawiam Wszystkich
Janusz Wysocki (Słupsk)

2. Data: 2001-04-29 14:03:08

Temat: Re: powitanie
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:-) Wszyscy je maja. Wyprobowane sposoby grupowiczow znajdziesz na stronie
grupy: http://ogrody.agrosan.pl Inne metody znajdziesz tez na stronie
http://ogrod.to.jest.to

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-05-23 10:22:47

Od: "Kempes" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

Na obrzerzach działki powbijałem 50cm pręty fi 5 i na nie
pozakładałem butelki plastykowe po napojach i puszki po piwie. Na
sąsiednich działkach widac świeże kretowiska - u mnie na szczęście
już nie.
Zajrzyj też na stronę www.ogrodnik.pl - są tam opisane zwyczaje
kretów i metody przepędzania.

Robert

4. Data: 2001-05-23 14:00:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Kempes" <k...@m...dmp.corp> wrote in message news:9eg31p$999$1@news.lublin.pl...
> Na obrzerzach działki powbijałem 50cm pręty fi 5 i na nie
> pozakładałem butelki plastykowe po napojach i puszki po piwie.

Najwazniejsze: puszki po piwie trzeba czesto
wymieniac na swieze :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

UNIKANIE WOJSKA< nie czytać jeśli nie na temat!
fontanna-prośba o radę
Sadzenie dzikiej róży.
Szkodniki roślin
Bratki