powitanie i pytanko o krem przeciwzmarszkowy

1. Data: 2003-01-16 06:34:22

Temat: powitanie i pytanko o krem przeciwzmarszkowy
Od: "asikus" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
wstyd sie przyznać - ale już zadałam kilka pytanek na grupie - a jeszcze sie
nie przedstawialam
mam na imię asia, mieszkam w krakowie i pozdarwiam wszystkich;
korzystając z okazji chciałam zadać pytanko o jakiś sprawdzony krem
przeciwzmarszkowy pod oczy...
trochę może zbyt późno się zainteresowałam problemem bo mam już 28 , prawie
29 lat - a jeszcze nic takowego nie stosowałam... no i mam za swoje... - bo
własnie stwierdzam że chyba to już ostatni dzwonek - o ile nie jest za
późno-
chodzi mi o cos dla cery mieszanej( nie wiem czy to ma znaczenie bo skóra
pod oczami zdaje sie być raczej sucha...)
podrawiam i prosze o odp.
--
asia

1. Data: 2003-01-16 07:32:16

Temat: Re: powitanie i pytanko o krem przeciwzmarszkowy
Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asikus <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b05jui$t5f$...@n...tpi.pl...
> witam wszystkich

Witaj Asiu:)

> trochę może zbyt późno się zainteresowałam problemem bo mam już 28

Mi sie wydaje ze wcale nie pozno.Ja w twoim wieku jeszcze nie uzywalam
kremow przeciwzmarszczkowych ( ..o boze jak to
zabrzmialo..:)))))))).Dodam ze nie mam duzo wiecej:)...troszeczke:)
No ale skoro juz musisz, kazda skora ma inne tendencje.Jedank sama nic
ci nie doradze.Poprzestane na powitaniu:)

--
Lena
L...@n...wp.pl

1. Data: 2003-01-16 09:06:19

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

asikus wrote:

> [...]
> trochę może zbyt późno się zainteresowałam problemem bo mam już 28 , prawie
> 29 lat - a jeszcze nic takowego nie stosowałam...

nie strasz
tez mam 28 i nie uzywalam jeszcze przeciwzmarszczkowych pod oczy
co wiecej, jak sie tak dokladnie ogladnelam, to zmarszczek raczej nie
mam, choc przy usmiechaniu sie widac juz, gdzie beda :)
w sumie tez zaczynam szukac....

poki co uzywam na dzien krem-zel dotleniajacy forte 25+ erisu na powieki
i pod oczy (fajny, leciutki), a na noc ziaji phytoaktiv (do cery
naczynkowej).
i od 2 tygodni nie potrzebuje korektora pod oczy - wiec chyba jest
dobrze :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-16 09:22:33

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> własnie stwierdzam że chyba to już ostatni dzwonek - o ile nie jest za

Ja mam prawie 30 lat i zmarszczki wokól oczu pojawiły się u mnie "nagle" w
ciągu roku - ale to był skutek długotrwałego stresu i notorycznego
niewyspania.
Sprawiłam sobie AretinęQ Ziaji, uzywam jej od 3 dni ;-)
Mam cerę tłustą.
Ola

1. Data: 2003-01-16 10:45:36

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię Asiu serdecznie!!!
Miałam też problem z doborem kremu pod oczy i Skakanka (chwała jej za to!!!)
poleciła mi krem Neutrogena Visibly Young z miedzią. Jest bardzo dobry i nie
uczula mnie, a jestem alergikiem! Cena tego cuda około 35 zl.
Pozdrwiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-16 10:49:08

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
nie
> uczula mnie, a jestem alergikiem! Cena tego cuda około 35 zl.

Oj, oj, czyli to nie jest to samo co Anti-Age tez pod oczy z Neutrogeny? Bo
tamten kosztuje 50 zl, brrr..., a chcialam jakis z Neutrogeny pod oczy
nabyc. Mam patrzec na taki, na ktorym jest jak wol napisane "Young"?

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-16 10:57:36

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> uczula mnie, a jestem alergikiem! Cena tego cuda około 35 zl.

Łoj! :)))
A gdzie Ty ten krem kupiłaś tak tanio, spryciulo:) ??? Ja kupowałam za 55,
czy coś w tym stylu.

Kaska

1. Data: 2003-01-16 10:58:13

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" napisala ...

> [...]
nie
> uczula mnie, a jestem alergikiem! Cena tego cuda około 35 zl.

Ja też sobie chwalę, choć alergik ze mnie straaaaaaaaaaaszny. :-)
Tylko że ja zapłaciłam za to cudo 47 zł.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-01-16 11:13:14

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim sklepie "dla czarownic" - czyli w osiedlowym sklepie zielarskim.
Kupiłam krem pod oczy Neutrogeny "Visibly Young" anti age eye cream
(przepisałam dla pewności całą nazwę ;)), taki niebieski ze złotawą
zakrętką, 15 ml za 35 zl. Krem do twarzy z tej samej serii kosztował 50 zl.
Dodam, ze nie jest przetermionowany.
Naprawdę tak dużo zapłaciłyście???
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-16 11:29:40

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przepisałam dla pewności całą nazwę ;)), taki niebieski ze złotawą
> zakrętką, 15 ml za 35 zl. Krem do twarzy z tej samej serii kosztował 50

Jak bum-cyk-cyk! I cieszylam sie ze nie kosztowal 60 zl!
Opis kremu jak najbardziej sie zgadza, ale dla pewnosci - link
http://www.neutrogena.com/ProductsDetails.asp?ID=107

Kaska

Czy ktos wygral lupiezem?
versace metal jeans