powitanko

1. Data: 2003-02-27 05:39:47

Temat: powitanko
Od: "Joker" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkie panie i panow ;) bardzo serdecznie. Od jakiegos czasu sledze
o czym sobie wszyscy gadacie. Chcialabym przylaczyc sie do Waszego, zacnego
grona - jesli nie ma przeciwwskazan oczywiscie :)
Mam na imie Kaska - arvena - i jestem rodowita Krakowianką :)
Jeszcze raz serdecznie witam wszystkie/kich

Pozdrowionka
arvena

1. Data: 2003-02-27 07:41:07

Temat: Odp: powitanko
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię Kasiu!

i pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-02-27 07:58:54

Temat: Re: powitanko
Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joker" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam na imie Kaska - arvena - i jestem rodowita Krakowianką :)
Witaj Kasiu:)

Kasia

1. Data: 2003-02-27 09:21:00

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joker <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3k8cc$dll$...@n...onet.pl...

> Mam na imie Kaska - arvena - i jestem rodowita Krakowianką :)
Witaj!
Mmm, ale Ci zazdroszcze tego rodowitego pochodzenia :-)

> Pozdrowionka
> arvena
To w koncu Joker czy Arvena? ;-)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-02-27 10:05:56

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam na imie Kaska - arvena - i jestem rodowita Krakowianką :)
> Jeszcze raz serdecznie witam wszystkie/kich

Cześć!!!
Witam Cię bardzo serdecznie.
Fajnie, że jesteś z Krakowa, ale już miałam nadzieję, że ktoś ze Śląska albo
Zagłębia.
Z tego Krakowa to was strasznie dużo na grupie. Wam to dobrze macie się jak
spotkać i wogóle tereny te same do przebuszowania.:)

Anka z Sosnowca

1. Data: 2003-02-27 12:03:22

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zagłębia.
> Z tego Krakowa to was strasznie dużo na grupie. Wam to dobrze macie się

No, Aniu.... Nas też parę jednak jest, tyle, że jakoś mało zdecydowania....
jakiś czas temu proponowałam takie spotkanie, "rzuciłam" nawet wstępną
propozycją miejsca i nic! Ehhhh.....więcej inicjatywy...
Monika

1. Data: 2003-02-27 12:15:12

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> Witaj Kasiu:)

Jeszcze ja .. Witaj Kasiu

> Kasia

Katarzyna aka Bastet_Milo
z Jawora :-PP

1. Data: 2003-02-27 12:17:09

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika "mitek" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:2...@k...dom.pl...

> [...]
> jakiś czas temu proponowałam takie spotkanie, "rzuciłam" nawet wstępną
> propozycją miejsca i nic! Ehhhh.....więcej inicjatywy...

Hej!

No tak... Ciężko nas jakoś zebrać. Aczkolwiek bardzo ucieszyłam sie na widok
posta o spotkaniu. Katowice- zresztą pisałam o tym- jak ajbardziej mi
odpowiadają.
z mojej strony jest zaangażowanie, jak najbardziej. To uściślijmy może jakoś
plany...

Pozdrowionka
Anka z Sosnowca

1. Data: 2003-02-27 12:20:34

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imie Kaska i jestem rodowita Krakowianką :)

Hej Kasia!
To, tak jak ja!

Hanuś/ Kasia z pączkiem w łapie.

1. Data: 2003-02-27 15:47:30

Od: "Joker" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eh, Joker oczywiscie ;) Tak jakos mi sie napisalo arvena. Mam nadzieje, ze
nie zamacilam zabardzo :)
pozdrowionka jeszcze raz
:)
Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b3kl81$ceo$1@news.onet.pl...
> [...]
> napisał:b3k8cc$dll$...@n...onet.pl...

> Witaj!
> Mmm, ale Ci zazdroszcze tego rodowitego pochodzenia :-)

SPOTKANIE???? w Krakowie:)
dlooogie wlosy
Szukam sprawdzonej kosmetyczki w W-wie !!!!!
Re: WAZNA SPRAWA!!!!!!!
Dni kobiety w Krakowie