Re: powód do rozwodu

From: "Jacek" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: powód do rozwodu
Date: Sun, 29 Feb 2004 22:40:03 +0100
Sender: b...@p...onet.pl@aay6.neoplus.adsl.tpnet.pl

"big woman" <a...@b...pl> wrote in message
news:c1i6v5$pp2$1@atlantis.news.tpi.pl...

| ... szczerze to utyta się nad tym nie zastanawiała nawet gdyż seksik lubi i
| satysfakcję zawsze ma :)
| Problem w tym że utycie spowodowało lekkie rozleniwienie i co tu kryć
| "utyta" czyli ja :) lubi sobie tylko leżeć a inicjatywę pozostawia mężowi.

| Z 20 kg nadwagę trudno fikać np. na jeźdźca, niemniej utyta nigdy nie
| odmawia a wręcz napastuje mężulka który coś ostatnio zaczyna uciekać i robić
| uniki.

A co ma Ci powiedzieć że zmiana masy ciała o 37% to nic wielkiego, że ma przed sobą
zupełnie inne
osobę.

| Sprawa wygląda tak, że "utyta":) dużo gotuje i piecze.
Więc niech gotuje bardziej dietetycznie a po niedzielnym obiadku niech zaproponuje
godzinny
spacer.

|Mężulek ochoczo
| przystępuje do degustowania potraw:) i wtedy jest wszystko O.K. mężulek nie
| zgłasza sprzeciwów:)
| Jednak jak tu utrzymać wagę 54 kg z przed ślubu jeśli w około tyle pysznego
| jedzonka.

Mniej gotować. I ograniczyć łapczywość póki nie jest za późno.

| Utytość mi nie przeszkadza i wcale nie narzekam ani też nie chodzę ze
| skwaśniałą miną jak większość puszystych mam poczucie humoru.

Jeśli będziesz w takim tempie tyła za chwilę będziesz wazyła 100 kg co wtedy
zrobisz ?

| Jednak ostatnio mój kochany mężuś wyszedł z argumentem że utytość może być
| przyczyną do rozwodu i że czuje się oszukany bo " brał sobie 54 kg kobitkę"
| a teraz wielka baba się zrobiłam.

I według mnie ma rację.

| Utyta może zrobić 3 rzeczy:
| - przestać gotować - co też mężulka zasmuci,

Założe się że to przeżyje (ale ona i tak będzie podjadała smakołyki)

| - gotować i nie jeść co jest nie możliwe,

Gotowac inaczej odchodzić od stolu lekko nienasycona

| - rozwieść się - co było by smutne.

Jeśli nic nie zmienisz wczesniej będziesz zdziwiona jakąś zdradą ?

| ... dodam jeszcze że dietetyczne potrawy nie wchodzą w grę gdyż mężulek ich
| nie cierpi.

Bo nie umiesz ich gotować.

Pozdrawiam

Jacek