powód do rozwodu

1. Data: 2004-02-24 23:32:57

Temat: powód do rozwodu
Od: "big woman" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciała bym dowiedzieć się jakie jest wasze zdanie w następujących sprawch:

- czy według was przytycie przez żonę 20 kg w ciągu roku może być powodem do
rozwodu (przy założeniu, że przytycie nie nastąpiło w skutek choroby, a
"zamiłowania" do gotowania i jedzenia),

- (do panów) czy gdyby wasza TŻ przybrała 20 kg to był to dla was powód do
unikania współżycia seksualnego z nią.

pozdrawiam
big women

2. Data: 2004-02-25 06:33:13

Temat: Re: powód do rozwodu
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "big woman" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> rozwodu (przy założeniu, że przytycie nie nastąpiło w skutek choroby, a

Pytasz o powód dla sądu czy o usprawiedliwienie dla sąsiadów ?

IMHO jak ktoś się chce rozwieść, to przytycie przez żonę 0,5 kg będzie
wystarczającym pretekstem. A jak nie chce się rozwieść, to przytycie 40 kg
mu nie przeszkadza....

pozdrawiam

Monika

3. Data: 2004-02-25 06:44:33

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "big woman" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> - (do panów) czy gdyby wasza TŻ przybrała 20 kg to był to dla was powód do
> unikania współżycia seksualnego z nią.

A dlaczego nie kierujesz pytania do pan ktorych mezowie przytyli 20kg?
Kochasz zone tylko za wyglad?

Magda

4. Data: 2004-02-25 07:07:05

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego nie kierujesz pytania do pan ktorych mezowie przytyli 20kg?
> Kochasz zone tylko za wyglad?

Magda, to pisze kobitka :D

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2004-02-25 07:34:57

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-25 00:32, Użytkownik big woman napisał:

> [...]
> rozwodu (przy założeniu, że przytycie nie nastąpiło w skutek choroby, a

Jasne. W tym samym stopniu co przefarbowanie włosów. Już widzę
uzasadnienie pozwu: "Wysoki Sądzie! Winną rozpadu małżeństwa jest żona,
która zafarbowała włosy na rudo, czyniąc nasze wzajemne pożycie
niemożliwym."

Dziewczyno, jeśli mąż podał Ci tak idiotyczny powód, to kopnij go w zad,
bo albo w głupi sposób chciał Cię zmotywować do diety (gdyby TŻ
powiedziałby mi "dieta albo się rozstajemy" to nie zdążyłby walizki
spakować), albo powód jest zupełnie inny, ale tchóżliwy małż--onek nie
ma ochoty powiedzieć prawdy.

Pozdrawiam,
Karola

6. Data: 2004-02-25 07:58:58

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:

> [...]
do
> rozwodu (przy założeniu, że przytycie nie nastąpiło w skutek choroby, a

chyba nie bardzo ,

> - (do panów) czy gdyby wasza TŻ przybrała 20 kg to był to dla was powód do

> unikania współżycia seksualnego z nią.

odpowiadam w imieniu mojego TŻ tak jak najbardziej dla mojego tż byłby to
dobry powód .zreszta ja sama bym unikała żeby nie widział mojego wielkiego
dupska ,fałd na brzuchu i bwisłego biustu.

pzdr.
p.

7. Data: 2004-02-25 08:56:23

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skutek choroby, a
> "zamiłowania" do gotowania i jedzenia),
>
> - (do panów) czy gdyby wasza TŻ przybrała 20 kg to był to

Każdy powód jest dobry - a spytam odwrotnie:
Czy dla ciebie byłoby wystarczającym powodem do rozwodu
gdybyś nie osiągała satysfakcji seksualnej z pożycia z
mężem?

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2004-02-25 08:58:46

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Magda, to pisze kobitka :D

Ups,przepraszam....:-)

Pozdrawiam.Magda

9. Data: 2004-02-25 09:15:15

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może być powodem do
> rozwodu (przy założeniu, że przytycie nie nastąpiło w

To zależy od ilu do ilu
Jeżeli ważyłaby przed przytyciem 40kg (przy wzroście 180cm)
to "wybaczyłbym" jej nawet jeszcze dalsze 5kg ;-)))

> - (do panów) czy gdyby wasza TŻ przybrała 20 kg to był to
dla was powód do
> unikania współżycia seksualnego z nią.

Jak zaczęło by być trudno znaleźć "drogę" do współżycia to
pewnie tak ;-)))

A poza tym zdarzyć się mogą inne powody:
- On kocha 'utytą' ale nie lubi 'pływać w tłuszczu'
- On kocha 'utytą' ale nie udaje mu się doprowadzić jej do
orgazmu przez co czuje się niepełnowartościowym mężczyzną
- On kocha 'utytą' ale sypiać woli z mniej 'utytymi'
- On kocha 'utytą' ale ma już dość jej(!) ciągłego
marudzenia że jest tłusta
- On kocha 'utytą' ale doprowadza go do szału powtarzane
'pewnie już ci się nie podobam'

i pewnie jeszcze parę innych powodów które tak na prawdę nie
są wynikiem 'utycia' - choć mają z nim co nie co wspólnego.

Pozdrawiam
Qwax

10. Data: 2004-02-25 13:11:49

Od: "big woman" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" napisał:

> Każdy powód jest dobry - a spytam odwrotnie:
> Czy dla ciebie byłoby wystarczającym powodem do rozwodu
> gdybyś nie osiągała satysfakcji seksualnej z pożycia z
> mężem?

... szczerze to utyta się nad tym nie zastanawiała nawet gdyż seksik lubi i
satysfakcję zawsze ma :)
Problem w tym że utycie spowodowało lekkie rozleniwienie i co tu kryć
"utyta" czyli ja :) lubi sobie tylko leżeć a inicjatywę pozostawia mężowi.
Z 20 kg nadwagę trudno fikać np. na jeźdźca, niemniej utyta nigdy nie
odmawia a wręcz napastuje mężulka który coś ostatnio zaczyna uciekać i robić
uniki.

Sprawa wygląda tak, że "utyta":) dużo gotuje i piecze. Mężulek ochoczo
przystępuje do degustowania potraw:) i wtedy jest wszystko O.K. mężulek nie
zgłasza sprzeciwów:)
Jednak jak tu utrzymać wagę 54 kg z przed ślubu jeśli w około tyle pysznego
jedzonka.
Utytość mi nie przeszkadza i wcale nie narzekam ani też nie chodzę ze
skwaśniałą miną jak większość puszystych mam poczucie humoru.
Jednak ostatnio mój kochany mężuś wyszedł z argumentem że utytość może być
przyczyną do rozwodu i że czuje się oszukany bo " brał sobie 54 kg kobitkę"
a teraz wielka baba się zrobiłam.

Utyta może zrobić 3 rzeczy:
- przestać gotować - co też mężulka zasmuci,
- gotować i nie jeść co jest nie możliwe,
- rozwieść się - co było by smutne.
... dodam jeszcze że dietetyczne potrawy nie wchodzą w grę gdyż mężulek ich
nie cierpi.

pozdrawiam
słowami piosenki kayah "Różą ci byłam ale utyłam :)))"
big woman

PROPOZYCJA: nowa grupa pl.obcokrajowcy
Wyniki pl.soc.dzieci.starsze (136:9 - TAK)
dzieci z pierwszego malzenstwa
starcy rodzicami
Troche NTG - jakiego sprzetu AGD uzywacie?