powód do rozwodu

31. Data: 2004-02-29 12:17:31

Temat: Re: powód do rozwodu
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ona29" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:3744.000001ac.4040b889@newsgate.onet.pl...
> Mam taki sam problem jak Ty.Przytyłam 12 kg ,obecnie ważę 62kg.Chodz
wcale nie
> wyglądam źle(tak mówią wszyscy) mój małżonek wyzywa mnie od grubasów i
> tłuściochów, co nie jest przyjemne.Jest mi bardzo przykro i zawsze
kończy się
> płaczem z mojej strony.Zbliża się wiosna , a ja przez niego wpadam w
depresje

Depresję to sobie częściowo sama fundujesz zniżając się do takiego
poziomu rozmów z mężem.
I tak w ogóle to zupełnie mi się nie podoba taka sytuacja.
Co to może znaczyć, gdy mąż do żony odzywa się z wyzwiskami, gdy zona po
rozmowie płacze? Takie zadawanie bólu nie najlepiej mówi o jakości
związku, nie wspominając zachowania męża.

32. Data: 2004-02-29 16:33:28

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Masz zupełną rację , to nie świadczy najlepiej o jakości naszego związku.On po
prostu nie dorósł do małżeństwa.Liczy się dla niego to co aktualnie piekne

33. Data: 2004-02-29 17:13:12

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Masz zupełną rację , to nie świadczy najlepiej o jakości naszego
związku.On po
> prostu nie dorósł do małżeństwa.Liczy się dla niego to co aktualnie piekne

Nie jestem pewna, czy chodzi o dojrzałość do małżeństwa, czy raczej o
hierarchię wartości. Dla niego najwyraźniej niezwykle ważne jest tzw.
opakowanie. I tak się zastanawiam, czy nie było tego widać zanim wzięliście
ślub? Pytam, bo sama orientowałam się w tym dość szybko i wówczas kończyłam
związek. Ale może to dlatego, że akurat na tego typu preferencje byłam
szczególnie wyczulona? (to ostatnie pytanie skierowałam oczywiście sama do
siebie)

Małgośka

34. Data: 2004-02-29 21:10:03

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Być może byłaś wyczulona, ja nie i to był mój błąd(choć na początku wydaje mi
się , że on taki nie był).Możliwe , iż wtedy nie zwracałam na coś takiego
uwagi.Dzięki za parę słów .

35. Data: 2004-02-29 21:40:03

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"big woman" <a...@b...pl> wrote in message

| ... szczerze to utyta się nad tym nie zastanawiała nawet gdyż seksik lubi i
| satysfakcję zawsze ma :)
| Problem w tym że utycie spowodowało lekkie rozleniwienie i co tu kryć
| "utyta" czyli ja :) lubi sobie tylko leżeć a inicjatywę pozostawia mężowi.

| Z 20 kg nadwagę trudno fikać np. na jeźdźca, niemniej utyta nigdy nie
| odmawia a wręcz napastuje mężulka który coś ostatnio zaczyna uciekać i robić
| uniki.

A co ma Ci powiedzieć że zmiana masy ciała o 37% to nic wielkiego, że ma przed sobą
zupełnie inne
osobę.

| Sprawa wygląda tak, że "utyta":) dużo gotuje i piecze.
Więc niech gotuje bardziej dietetycznie a po niedzielnym obiadku niech zaproponuje
godzinny
spacer.

|Mężulek ochoczo
| przystępuje do degustowania potraw:) i wtedy jest wszystko O.K. mężulek nie
| zgłasza sprzeciwów:)
| Jednak jak tu utrzymać wagę 54 kg z przed ślubu jeśli w około tyle pysznego
| jedzonka.

Mniej gotować. I ograniczyć łapczywość póki nie jest za późno.

| Utytość mi nie przeszkadza i wcale nie narzekam ani też nie chodzę ze
| skwaśniałą miną jak większość puszystych mam poczucie humoru.

Jeśli będziesz w takim tempie tyła za chwilę będziesz wazyła 100 kg co wtedy
zrobisz ?

| Jednak ostatnio mój kochany mężuś wyszedł z argumentem że utytość może być
| przyczyną do rozwodu i że czuje się oszukany bo " brał sobie 54 kg kobitkę"
| a teraz wielka baba się zrobiłam.

I według mnie ma rację.

| Utyta może zrobić 3 rzeczy:
| - przestać gotować - co też mężulka zasmuci,

Założe się że to przeżyje (ale ona i tak będzie podjadała smakołyki)

| - gotować i nie jeść co jest nie możliwe,

Gotowac inaczej odchodzić od stolu lekko nienasycona

| - rozwieść się - co było by smutne.

Jeśli nic nie zmienisz wczesniej będziesz zdziwiona jakąś zdradą ?

| ... dodam jeszcze że dietetyczne potrawy nie wchodzą w grę gdyż mężulek ich
| nie cierpi.

Bo nie umiesz ich gotować.

Pozdrawiam

Jacek

36. Data: 2004-03-01 06:45:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> płaczem z mojej strony.Zbliża się wiosna , a ja przez niego wpadam w

Przepraszam, że pytam, ale jaki masz wzrost ?
Bo ja ważę podobnie i gdyby ktoś spróbował mnie wyzwać od grubasów,
zabiłabym śmiechem.

Próbowałaś porozmawiać ze swoim "uroczym" małżonkiem, na spokojnie i bez
łez, że takie traktowanie Cię rani i że w związku dwojga ludzi nie chodzi o
wzajemne niszczenie się?

Jeśli mimo prób rozmów Twój mąż tak Cię traktuje, zawsze możesz mu wytknąć,
że ma za małego penisa, niezbyt imponującą erekcję itd ;)

pozdrawiam

Monika

37. Data: 2004-03-01 08:10:45

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Przepraszam, że pytam, ale jaki masz wzrost ?
> Bo ja ważę podobnie i gdyby ktoś spróbował mnie wyzwać od grubasów,

Wcześniej nie zwróciłam uwagi na te 62 kg, bo nie było istotne. Ale
faktycznie Monika, masz rację - to przecież żadna nadwaga. Ale znam gościa,
co się kośćmi zachwycał. I to był mój pies;)
Dobra, znam takich więcej. Jeden łaził za swoją 50-kg połowicą (chociaż
"połowicą" to zdecydowanie za dużo powiedziane zważywszy jego tuszę) i
ględził, że ma nogi za grube. Drugi nic nie mówił, tylko zbierał zdjęcia co
bardziej wychudzonych modelek i się nimi permanentnie zachwycał. A trzeciemu
to w zasadzie nie chodziło o tuszę, tylko miał odruch krytyczny, tzn.
krytykował wszystko.

Małgośka

38. Data: 2004-03-01 08:13:42

Od: "ona29" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 160 cm wzrostu.Owszem przybyło mi tu i tam ,ale według mnie wcale tak źle
nie wyglądam.Natomiast jemu to przeszkadza.Żadne rozmowy nie skutkują,chyba
więc muszę zastosować się do twoich rad.

39. Data: 2004-03-01 08:15:29

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał

> Mniej gotować. I ograniczyć łapczywość póki nie jest za późno.
>
> Bo nie umiesz ich gotować.

Proponuję w ogóle przestać gotować.

Małgośka

40. Data: 2004-03-01 09:58:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wyglądam.Natomiast jemu to przeszkadza.Żadne rozmowy
nie skutkują,chyba
> więc muszę zastosować się do twoich rad.

http://kaliszok.republika.pl/bmi.htm

Wyślij chłopa na drzewo!

Qwax

PROPOZYCJA: nowa grupa pl.obcokrajowcy
Wyniki pl.soc.dzieci.starsze (136:9 - TAK)
dzieci z pierwszego malzenstwa
starcy rodzicami
Troche NTG - jakiego sprzetu AGD uzywacie?