powojniki

1. Data: 2000-05-29 19:50:52

Temat: powojniki
Od: "Wanda" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem miłośniczką powojników.Mam kilka gatunków.Martwi mnie jeden,nie znam
nazwy.Kwitnie różowo do pierwszych mrozów.Od dwóch lat ma mało kwiatów.W tym
roku też jeszcze nie widać zawiązków kwiatowych.Lstowie bardzo bogate.Co
zrobić ,żeby zakwitł.Bardzo proszę o rady.Pozdrawiam Wand.

2. Data: 2000-05-30 10:35:23

Temat: Re: powojniki
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Trudno powiedziec, zalezy jaka masz odmiane. jesli jest to odmiana pozno
kwitnaca, to moze wymaga mocnego przyciecia na wiosne. teraz juz nieco
za pozno. ciac trzeba wczesnie.
Dorota

3. Data: 2000-05-30 19:51:36

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Nie wiem czy je podsypujesz nawozem do powojnikow, jezeli nie to sprobuj,
moze to pomoze.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

4. Data: 2000-05-30 19:58:42

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno powiedziec, zalezy jaka masz odmiane. jesli jest to odmiana pozno
> kwitnaca, to moze wymaga mocnego przyciecia na wiosne. teraz juz nieco
> za pozno. ciac trzeba wczesnie.
powojniki najlepiej ciac na raty, tzn 1/2 w jednym roku, 1/2 w drugim roku
wczesna wiosna. zeschle pedy obcinamy caly rok.
pozdr jerz

5. Data: 2000-05-31 04:19:24

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci
> Trudno powiedziec, zalezy jaka masz odmiane. jesli jest to odmiana pozno
> kwitnaca, to moze wymaga mocnego przyciecia na wiosne.

Dodam jeszcze, ze przycinanie powojników ma na celu pobudzenie wzrostu
nowych pedów. Aby to bylo skuteczne nalezy na odpowiedniej wysokosci sciac
wszystkie pedy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-06-01 00:33:24

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roku też jeszcze nie widać zawiązków kwiatowych.Lstowie bardzo bogate.Co
> zrobić ,żeby zakwitł.Bardzo proszę o rady.Pozdrawiam Wand.
-----------------
Powojniki tez mnie fascynuja.
Nie wiem czy sie komus nie naraze, (kryptoreklama),
ale np. w czerwcowym numerze "Moj piekny ogrod".
jest dobry artykul o powojnikach .
Pisze to, poniewaz trudno czasem znalezc cos rzeczowego
na interesujacy nas temat, na przyklad o odpowiednim cieciu,
ochronie i rozmnazaniu roslin.
Za to az roi sie od ksiazek i czasopism lakonicznych
i nic nie mowiacych, no maja czasem piekne zdjecia
i na tym "jada".(Boze, jak to slowo wyglada!)

Pozdrowienia dla Wszystkich
Ewa

7. Data: 2000-06-01 08:48:38

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Az nie moge uwierzyc, ze w Moim Pieknym Ogrodzie jest dobry artykul. co
do powojnikow, polecam ksiazke Buczackiego. mimo ze niektorym Buczacki
sie nie podoba, ja polecam, bo pisze duzo o odmianach, tych botanicznych
rowniez, no i duzo o cieciu.
Dorota

8. Data: 2000-06-01 09:20:00

Temat: Odp: powojniki
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> [...]
> do powojnikow, polecam ksiazke Buczackiego. mimo ze niektorym Buczacki
> sie nie podoba, ja polecam, bo pisze duzo o odmianach, tych botanicznych

Artykul nie jest dobry, ale sa ladne zdjecia. A co do powojników, to poza
Buczacim jest doskonala strona internetowa szkólki "Clematis" - i zdjecia, i
uprawa, i fachowo, i pieknie...

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-06-09 09:15:48

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci

A co do powojników, to poza
> Buczacim jest doskonala strona internetowa szkólki "Clematis" - i zdjecia,
> uprawa, i fachowo, i pieknie...
>
> Pozdrawiam, Basia.

Nie wszyscy maja Buczackiego.
Niektórzy sa amatorami,Basiu, na przyklad ja.
I szukaja nieco "na oslep"
Co chyba ich nie dyskwalifikuje jako "upiekszaczy swiata"?

No i co to za Buczacki?
Pozdrawiam, Ewa.

10. Data: 2000-06-10 16:15:51

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Buczacki to autor. angielski, mimo polskiego nazwiska. pisze wiec
odpowiednio do warunkow angielskich. ale pisze dobrze, przedstawia
ciekawe odmiany, rowniez te niepospolite, wiec jest interesujacy
poznawczo. dobre ilustracje. u nas wydano kilka ksiazeczek, nietanich,
dosc cienkie, w ksztalcie kwadratu. ja widzialam Roze, Powojniki,
Rosliny wodne, Krzewy kwitnace latem, Krzewy jagodowe, zdaje sie sa
jeszcze Ziola, Krzewy zimozielone czy cos tym rodzaju, i inne ktorych
teraz nie pamietam. Ja polecam. szczegolnie "Roze" i "Powojniki".
Dorota

Eva wrote:

> Nie wszyscy maja Buczackiego.
>
> No i co to za Buczacki?