poza norma badania krwi

1. Data: 2010-08-28 09:59:21

Temat: poza norma badania krwi
Od: plessis <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos z moich bliskich robil ostatnio badania krwi i wyszly poza norma
dwa wyniki:
ALT HI 43 (0-40)
TSH 4,67 (0.27-4.2)
wlasciwie co to oznacza powinien wyjasnic lekarz internista ale nie
wyjasnil tylko wyslal do endokrynologa ... mam pytanko co te parametry
oznaczaja i na jakiego rodzaju problemy moga potencjalnie wskazywac ...

2. Data: 2010-08-28 16:23:15

Temat: Re: poza norma badania krwi
Od: "Strachu S." <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos z moich bliskich robil ostatnio badania krwi i wyszly poza norma
> dwa wyniki:
> ALT HI 43 (0-40)
> TSH 4,67 (0.27-4.2)

Niczym sie nie przejmuj.

Artroskopia na poprawe pierwszego, z drugim nieco gorsze rokowanie:

bedzie konieczna elektrokoagulacja zylakow odbytu. Polecam wczesniej ogolic
owlosienie szczeliny odbytu, popros szefa lub jakiegos kolege z pracy.

Strachu S.

3. Data: 2010-08-28 19:42:27

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plessis" <t...@o...pl> napisał

> [...]
> wyjasnil tylko wyslal do endokrynologa ... mam pytanko co te parametry
> oznaczaja i na jakiego rodzaju problemy moga potencjalnie wskazywac ...

Można domniemywać jedynie. ALT rośnie, jak zaczynają obumierać komórki
wątroby. Czyli niech bierze esseliv na regenerację. TSH to hormon przysadki
mózgowej i jego wyższy wynik może świadczyć o dysfunkcji tarczycy. Zresztą
pogooglaj sobie przecież.
Pozdr.
A.

Jak to mozliwe?
Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: lawinowe ostatnio nasilanie sie trzesien ziemi, powodzi i innych naturalnych katastrof wcale NIE oznacza iz w 2012 nastapi "koniec swiata"
Krew z nosa
Prośba o objaśnienie wyniku badania RTG kręgosłupa
Szczepionka na H1N1 powraca w... następstwach.