Co dziś na obiad?

151. Data: 2008-02-08 17:11:16

Temat: Re: Co dzi? na obiad?
Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 12:10:39 +0000, Marek napisał(a):

> spojrz na badania dotyczace uczestnictwa w mszach, przestrzegania nakazow i
> zakazow, kierowania sie naukami kosciola w zyciu. wtedy dostaniesz
> rzeczywisty obraz 'katolickiego' spoleczenstwa. ba, jeszcze lepiej, gdyby
> jakis odwazny rząd wprowadził podatek koscielny, jak w Niemczech czy
> Hiszpanii - to bylby najdokladniejszy miernik religijnosci. ciekawe ile
> procent Polakow zdecydowałoby sie go placic?

Podatek kościelny jest świetną sprawą: chcesz ochrzcić dziecko, a nie
płacisz? Nie ma mowy. Jeśli się płaci dobrowolnie nie trzeba dodatkowo
płacić haraczu w postaci "co łaska, nie mniej niż...".

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

152. Data: 2008-02-08 17:12:29

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 13:20:18 +0100, Ikselka napisał(a):

> Żaden z Ciebie katolik zatem. Kim właściwie jesteś? - ni pies, ni wydra,
> sorry.

Skąd w miłosiernej katoliczce tyle pogardy wobec bliźnich? Duch
Święty cię opuścił?

153. Data: 2008-02-08 17:31:55

Temat: Re: pozdro 600
Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "akata" <m...@v...pl> wrote in message
>
> Raczej tępotę poniżej poziomu kucharki - ot, kuchta z przygotowalni.

odezwał się ten co ma IQ <23

--

WMP

154. Data: 2008-02-08 17:32:29

Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Dokładniej wydłubuj te oczka z ziemniaków, bo po premii polecę.

Debilu, nie odpowiadaj sam sobie

--

WMP

155. Data: 2008-02-08 17:49:01

Temat: co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

156. Data: 2008-02-08 17:49:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

157. Data: 2008-02-08 17:50:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

158. Data: 2008-02-08 17:51:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

159. Data: 2008-02-08 17:52:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

160. Data: 2008-02-08 17:52:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

Zagwozdki dwie
Mak z puszki zamiast własnej roboty
PULAPKI SEMANTYCZNE
Gaggia platinum
Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO