Co dziś na obiad?

181. Data: 2008-02-08 18:29:45

Temat: co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzisz o antysemityźmie Panslawisty???

182. Data: 2008-02-08 21:41:13

Temat: Re: pozdro 600
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 7 février 2008 ŕ 22:00:07, dans <p...@v...pl> vous
écriviez :

> Czy możesz w korespondencji ze mną zrezygnować z kretyńskich emotek?
> Tak medialnie powiedz im: !! NIE !!

Zawsze tak miala, nawet sie teraz uspokoila. Zanim zaczela pieprzyc
bez sensu to od tych emotek ludzie dostawali szalu. A potem
splonkowali, i tyle.

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

183. Data: 2008-02-08 22:06:04

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> [...]
>

> Zawsze tak miala, nawet sie teraz uspokoila. Zanim zaczela pieprzyc
> bez sensu to od tych emotek ludzie dostawali szalu. A potem

Najbardziej mnie cieszy, gdy widze, ze w plonkownicy jest 100 iles
wiadomosci, a w okienku 8, i moge czytac tylko normalnych ludzi.
Psychopatow odsiewam od pierwszego posta, albo cytujacych trolle, i jaki
spokoj, a satysfakcja, ze jakis troll gdzies sie tam mota, i wysila na
jakies yntelygentne wypowiedzi, ktore laduja w smieciach zanim zostana
przeczytane, jest duza.
MB.

184. Data: 2008-02-08 22:35:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 22:41:13 +0100, Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> [...]
>
> Zawsze tak miala, nawet sie teraz uspokoila. Zanim zaczela pieprzyc
> bez sensu to od tych emotek ludzie dostawali szalu. A potem

Pieprzysz.
:-D

185. Data: 2008-02-08 22:43:53

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 22:41:13 +0100, Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> Zawsze tak miala, nawet sie teraz uspokoila. Zanim zaczela pieprzyc
> bez sensu to od tych emotek ludzie dostawali szalu. A potem
> splonkowali, i tyle.

Chyba użyję tej metody, kaef jest jedynym słusznym miejscem dla tej
os(d)oby usenetu.

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

186. Data: 2008-02-08 22:45:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 23:43:53 +0100, akata napisał(a):

> Chyba użyję tej metody, kaef jest jedynym słusznym miejscem dla tej
> os(d)oby usenetu.

Myślałam, że już dawno to zrobiłaś wraz ze soją cool-leżanką - moje posty
nie są przeznaczone dla idiotek, teraz będę miała komfort :-D

187. Data: 2008-02-08 23:06:13

Temat: OFICJALNIE, na głupotę ni mężczyzna z wsadem nie pomoże
Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 23:45:27 +0100, Ikselka napisał(a):

> Myślałam, że już dawno to zrobiłaś wraz ze soją cool-leżanką - moje posty
> nie są przeznaczone dla idiotek, teraz będę miała komfort :-D

Plonk, zbluzgaj.xorg.pl/u03k, plonk, nie pomyślałabym, że te posty są
przeznaczone dla ludzi myślących, ponieważ pomyślunku w nich brak.
Klęcz na grochu, worek pokutny niech kłuje cię w dupę, nie moja bajka.

188. Data: 2008-02-08 23:12:56

Temat: Re: Co dzi? na obiad?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Z okazji postu odpuszczam sobie to, co lubię najbardziej ;-P

Metodą bobrzego ogona? :)

A ja sobie testuję pinacoladę. Z sokiem pomarańczowym mi niespecjalnie
podeszła, z mlekiem znacznie bardziej, chociaż za jest słodka przy
odpowiedniej mocy, a za słaba, gdy słodyczy jest w sam raz. Chyba
czekają mnie dalsze eksperymenty. Może grejfrut da radę? Albo lód...
duuużo lodu :)

--
Pozdrawiam - Aicha

189. Data: 2008-02-08 23:14:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 00:12:56 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> odpowiedniej mocy, a za słaba, gdy słodyczy jest w sam raz. Chyba
> czekają mnie dalsze eksperymenty. Może grejfrut da radę? Albo lód...

A ja testuję samą, zawsze samą - no co Ty, po co psuć, co dooobreeee...
O rany, chyba mam resztkę w barku, jak dobrze, że mi przypomniałaś!
:-)

PS. Ale z lodami waniliowymi jest też ekstra - hmmm, nie mam lodów :-(((
Jeśli masz banany, to sobie pokrój jeden banan w kostkę, włóż do pucharka i
polej pinacoladą, na to też mogą być lody wanilioweeee - mniam :-)
Aaaalboooo.... zmiksuj banan z pinacoladą - i polej tym lody. Boskieee...

190. Data: 2008-02-08 23:17:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Feb 2008 00:06:13 +0100, akata napisał(a):

> Plonk, zbluzgaj.xorg.pl/u03k, plonk, nie pomyślałabym, że te posty są
> przeznaczone dla ludzi myślących, ponieważ pomyślunku w nich brak.
> Klęcz na grochu, worek pokutny niech kłuje cię w dupę, nie moja bajka.

Pień się dalej, głupia.

Zagwozdki dwie
Mak z puszki zamiast własnej roboty
PULAPKI SEMANTYCZNE
Gaggia platinum
Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO