pozegnanie

1. Data: 2003-03-20 10:06:28

Temat: pozegnanie
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, znowu sie zegnam. Po pierwsze nie znajduje czasu na uczestnictwo w
grupie, po drugie konkretnie wyploszyly mnie Ewa Ressel (napastliwosc) i
AsiaS (nieignorowanie ewidentnych zaczepek) - ja za to place bedac
posiadaczka modemu (przykro mi, ale nie bede sciagac Waszych pyskowek w
kazdym watku)
Po trzecie, tematy plakatow gejow, pornografii i jej wplywu na zycie
seksualne i inne takie nie znajduja u mnie zwiazku z rodzina (a zdanie swoje
mam - telerancyjna jestem, ale nie az tak, by dziennie zaznaczac 200 postow,
ktore sciagnelam za wlasne pieniadze, jako przeczytane bez czytania, bo
pyskowki na tetematy nic nie zmienia w moim zyciu) Po czwarte natomiast
chyba nie potrzebuje zadnych zmian w zyciu, a moj syn woli miec mame przez
pol godziny dluzej dla siebie. to pol godziny, ktore poswiecilabym rodzinie,
zamiast psr.

To do zobaczenia, gdy bede miala wiecej czasu.

Margola

2. Data: 2003-03-20 10:16:54

Temat: Odp: pozegnanie
Od: "OWCAWWIELKIM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ładnie zadebiutowałem, teraz mi łyso że
zacząłem ten wątek o plakatach ;-((
PS
Czy emotikony są rzeczywiście oznaką debilizmu jak
można wywnioskować z postów niektórych osób?
jeśli tak to
;-((
Pozdrawiam
debilek

3. Data: 2003-03-20 10:27:22

Temat: Re: pozegnanie
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
> Hej, znowu sie zegnam. Po pierwsze nie znajduje czasu na uczestnictwo w
> grupie, po drugie konkretnie wyploszyly mnie Ewa Ressel (napastliwosc) i
> AsiaS (nieignorowanie ewidentnych zaczepek) - ja za to place
Przepraszam :-( Już kiedyś postanowilam nie reagować na wulgarne zaczepki,
teraz się zastosuję.
A skoro pozostały dwa z trzech powodów może zostań jednak? Uczestnictwo
doświadczonych osób z wyważonymi poglądami wiele grupie daje.
Asia

4. Data: 2003-03-20 10:32:00

Od: "labradford" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>
> Hej, znowu sie zegnam.
[...]
> To do zobaczenia, gdy bede miala wiecej czasu.

hmmm... szkoda margola, szkoda - lubilem ciebie/was czytac tutaj...
wszystkiego dobrego na gruncie rodzinnym!!
papa,
labradford-
(tak wiem, "nie znasz" mnie :-) )

5. Data: 2003-03-20 10:32:25

Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Margola

Szkoda, lubiłam czytac Twoje wypowiedzi.
Ja takze nie lubie napastliwosci i złosliwosci. Czasami, mimo ze jakis
temat jest dla mnie interesujacy, to sie nie odzywam, bo zwyczajnie
nie mialbym sił, ani czasu komus ripostowac
Wracaj szybko.

Pozdrowienia Agata

6. Data: 2003-03-20 10:49:00

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> pyskowki na tetematy nic nie zmienia w moim zyciu)

Mnie ten temat też w ogóle nie interesuje i już mnie mocno denerwuje,
ale przecież można zrobić "ignoruj konwersację" i nie sciagać postów z
tego wątku (przynajmniej w outlook - express), co też zrobiłam.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2003-03-20 10:49:48

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tą reklamę, w której "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> mówi:

>To do zobaczenia, gdy bede miala wiecej czasu.

Odezwę sie tak z kąta, bo na grupie występuję rzadko:
istnieje instytucja filtrowania wiadomości po tytule, autorze bądź obu
na raz... Można sobie oszczędzić czytania tego, kogo/co uważa się za
stratę czasu, a odzywać sie wtedy, gdy uważa się to za warte tych kilku
minut...

Agnieszka (co z paru grup już rezygnowała m.in. z powodu poziomu, ale
nie ogłaszała tego na forum publicznym)
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak

8. Data: 2003-03-20 10:56:24

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OWCAWWIELKIM" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> No ładnie zadebiutowałem, teraz mi łyso że
> zacząłem ten wątek o plakatach ;-((

e tam wojna na swiecie to i wojna na grupie, nie 1-sza i nie ostatnia.

> PS
> Czy emotikony są rzeczywiście oznaką debilizmu jak
> można wywnioskować z postów niektórych osób?
> jeśli tak to
> ;-((

tego nie wiem, ale czasami takie wrazenie sie odnosi

> Pozdrawiam
> debilek
tez ladnie ale owca brzmi sympatyczniej

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

9. Data: 2003-03-20 11:00:34

Od: "OWCAWWIELKIM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wobec tego wolę tak (z emotikonami) i problemami w wyrażaniu się na piśmie
niż wyniośle i z bagażem kilku fakultetów a
bez sympatii i umiejętności
śmiania się z siebie w głosie(piśmie?)...

10. Data: 2003-03-20 11:12:34

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OWCAWWIELKIM <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5c4ta$i32$...@k...task.gda.pl...

> Czy emotikony są rzeczywiście oznaką debilizmu jak
> można wywnioskować z postów niektórych osób?

Raczej nie, ale ich _nadmiar_ kojarzy się z nerwowym pochichotywaniem i
sugeruje dużą niepewność co do poglądów które się wyraża.
Zwłaszcza gdy uśmieszki czy mrugnięcia, okraszają teksty dość jednoznacznie
deprecjonujące adwersarza w zaognionej dyskusji ( a każda dyskusja ma prawo
się zaognić).
Takie coś np.:
- "jesteś parszywą świnią :-) i masz problemy z czytaniem i rozumieniem
tekstu :-)"
czyli kogoś się kopie a potem do niego mruga, że niby tak tylko przypadkiem
i nie na serio.
Zwykły lęk przed braniem odpowiedzialności za swoje słowa.

Sowa

Rodzice
moja zimna zona - naprawde dluuuugie
Plakaty gejów