pożegnanie

1. Data: 2004-06-29 12:40:53

Temat: pożegnanie
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Witam was poraz ostatni. Kończę studia, 5 lipca obrona, a internet odcinają
30 czerwca. Tak więc jutro w południe rozstaję się z nim. Potem wakacje i
dostęp tylko przez modem i to u znajomych. Mam jednak nadzieje, że dostanę
gdzieś pracę, gdzie ukradkiem ponownie zaiszę się na tę listę. W każdym
razie chciałabym wam bardzo gorąco podziękować, za tę masę przepisów, dobre
rady i życzliwość, no i za to, że zawsze mogłam na kogoś liczyć. Byłam na
wielu listach, ale ta zawsze była moją ulubioną i przez długi już czas
jedyhną! Życzę wam wszystkim wielu pomysłów i cierpliwości, a przede
wszystkim pochwał, bo gotowanie to sztuka, a jak każda sztuka syci się
uznaniem. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!
Pozdrawiam gorąco

Monika Zarczuk

1. Data: 2004-06-29 13:05:22

Temat: Re: pożegnanie
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedyhną! Życzę wam wszystkim wielu pomysłów i cierpliwości, a przede
> wszystkim pochwał, bo gotowanie to sztuka, a jak każda sztuka syci się

Dlaczego pożegniania są zawsze smutne? Na pewno będzie Cię "ciągnęło" na tę
strone, tak, że do MIŁEGO..... czytania. Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-06-29 13:11:00

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:00a001c45dd6$7650ae40$7c00a8c0@ap.siedlce.pl, Monika Zarczuk
wrote:
> Witam was poraz ostatni. Kończę studia, 5 lipca obrona, a internet
> odcinają 30 czerwca. Tak więc jutro w południe rozstaję się z nim.

Będziemy zbiorowo trzymać kciuki za twoją obronę, a potem za jak
najszybszy powrót na listę!

Hania

1. Data: 2004-06-29 14:28:10

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś mi się smutno zrobiło...
Do widzenia Moniko, bo wolę to tak napisać, mam nadzieję, że jeszcze się
spotkamy wirtualnie ...
Wszystkiego, wszystkiego dobrego.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-06-29 14:32:41

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dostanę
> gdzieś pracę, gdzie ukradkiem ponownie zaiszę się na tę listę.
Moniko, szkoda ze nas czasowo (bo ze czasowo, to jestem pewna)
opuszczasz.
Zycze bezstresowej i owocnej obrony, a po niej udanych wakacji.
Wroc do nas, gdy Ci na to warunki pozwola - zawsze milo bedzie Cie tu
wirtualnie widziec.
Wszystkiego dobrego!

Serdecznie pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-06-29 14:37:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jun 2004 14:40:53 +0200, z...@o...pl (Monika Zarczuk)
wrote:

> [...]
>jedyhną! Życzę wam wszystkim wielu pomysłów i cierpliwości, a przede
>wszystkim pochwał, bo gotowanie to sztuka, a jak każda sztuka syci się

Monika - trzymac kciuki bede 5 lipca, a tak w ogole to powodzenia
w zyciu takim ten tego, doroslym, nie studenckim. obys prace z
interentem znalazla i wrocila!

sciski na droge jakby ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-06-29 17:13:37

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Zarczuk napisał:
> [...]
> jedyhną! Życzę wam wszystkim wielu pomysłów i cierpliwości, a przede
> wszystkim pochwał, bo gotowanie to sztuka, a jak każda sztuka syci się

Moniczka - przedewszystkim powodzenia!!!! Obon sie na 5, znajdz prace i
wracaj do nas.
No i czasem jak juz wpadniesz na modem do znajomych to skrobnij kilka
slow do mnie.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-06-29 17:27:06

Od: "merator" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> napisał w wiadomości

> Moniczka - przedewszystkim powodzenia!!!! Obon sie na 5, znajdz prace i
> wracaj do nas.
> No i czasem jak juz wpadniesz na modem do znajomych to skrobnij kilka
> slow do mnie.
ZNOWU SIE ZACZYNA TO PIERDZENIE W PUSTY KIJ BAMBUSOWY!

1. Data: 2004-06-29 17:29:03

Od: "merator" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> napisał w wiadomości
> * Justyna - walkie!
E w(o)ałku! To jest grupa dla ludzi z klasą!
m.

1. Data: 2004-06-29 17:44:20

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam was poraz ostatni. Kończę studia, 5 lipca obrona, a internet
> [...]

Do zobaczenia, mam nadzieje, ze szybko :)

Pozdrawiam,
Atena

polewa do eklerow - jak?
RATUNKU, szybko, szubko, prooooszę!
Kuchnia Indyjska
knedle - kto potrafi?
natychmiastowy antydepresant domowej roboty