pozostając w temacie...ile średnio zarabia mgr we Wrocławiu?

11. Data: 2005-10-05 13:51:07

Temat: Re: pozostając w temacie...ile średnio zarabia mgr we Wrocławiu?
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@v...pl> napisał w wiadomości
news:54d1.0000019e.43428cc3@newsgate.onet.pl...

> zaocznie

> Zastanawiające, że zawsze, gdy poruszany jest temat zarobków w farmacji,
> nikt z odnośnej grupy zawodowej nie chce podać konkretnych, prawdziwych
kwot
> (bo te 8943 PLN powyżej to oczywiście ironia). Strach przed urzędem
skarbowym?

Tarnów - mgr zatrudniona na umowe o prace (ze spec, 4 lata stazu) - w
zeszlym roku :) - ok 2500 na reke, plus kwartalna premia od obrotu - jakies
300-500 pln (raz na 3 mies). Na własnym - nie ma pensji od roku :)
A własnie,tak przy okazji - jakby ktos reflektowal na prace (mgr) w milym i
sympatycznym gronie to zapraszam na priva ;) praca czeka, nawet na 1/2 czy
3/4 etatu. Albo na godziny chociaz, zeby zona w koncu zaczela bywac w domu
:)

Adam

12. Data: 2005-10-06 06:36:36

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> sympatycznym gronie to zapraszam na priva ;) praca czeka, nawet na 1/2 czy
> 3/4 etatu. Albo na godziny chociaz, zeby zona w koncu zaczela bywac w domu
> :)

i to jest własnie prawda o dzisiejszych wlascicielach aptek, nie dość że
nie mają kokosów to na dodatek cierpi na tym rodzina, jak sie nie da
zatrudnic pracowników ze wzgledu na koszty to trzeba samemu pracowac
cały dzień, i nikt nie da urlopu, chorobowego, zwolnienia na długi
weekend itd..

13. Data: 2005-10-12 12:51:40

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyklista" <1...@a...net.pl111> napisał w wiadomości

> [...]
> zatrudnic pracowników ze wzgledu na koszty to trzeba samemu pracowac cały
> dzień, i nikt nie da urlopu, chorobowego, zwolnienia na długi weekend

powiem tak - faktycznie w czasie 'rozkrecenia' apteki (my dalismy sobie na
to 2-3 lata czasu, ale po prawie roku widac ze da sie to zrobic) jest malo
czasu na wlasne sprawy i przyjemnosci. mam tylko nadzieje ze za 1-2 lata
bedzie go wiecej :). jezeli chodzi o te 'kokosy' to nie bede sie
ustosunkowywal, bo dla jednego 2 tys to super pensja, a dla drugiego 10 tys
to 'wiazanie konca z koncem' - powiem tylko tyle - dla nas te pieniadze sa
wystarczajace. No do tego mozesz doliczyc tez moje zarobki, bo nie siedze i
nie jestem 'mężem przy żonie-farmaceutce' :)

pozdrowienia

Adam

co lepsze ??
Jaka jest średnia płaca technika we Wrocławiu
Tabcin- dlaczego wycofano ze sprzedaży ??
syrop czy tabletka?
SYNVISC - taniej?