pozostając w temacie...ile średnio zarabia mgr we Wrocławiu?

1. Data: 2005-10-03 16:30:34

Temat: pozostając w temacie...ile średnio zarabia mgr we Wrocławiu?
Od: "KAYA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie czy warto konczyc 5 lat studiow, czy nie lepiej zrobic zaocznie
technikum i zostac technikiem farmacji?

2. Data: 2005-10-03 17:58:39

Od: Houm? <...@...nl> szukaj wiadomości tego autora

KAYA napisał(a):

> Zastanawiam sie czy warto konczyc 5 lat studiow, czy nie lepiej zrobic zaocznie
> technikum i zostac technikiem farmacji?

Możę warto, ale mgr ma średnio 8943 PLN

3. Data: 2005-10-03 21:10:50

Od: "kacper" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!!
Właśnie wróciłem z Anglii gdzie mialem okazje pracowac jako robotnik
fizyczny, jak chyba wiekszosc studentów.... Otóż chodziłem w wolnych
chwilach po aptekach w poszukiwaniu jakiegos "summer placement". W kilku
aptekach bylo bardzo milo i nie mam tu na myśli cudownych pakistaniczyc w
bialych fartuchach. Kilka razy spytalem o srednie zarobki farmaceuty.
Powiedziano mi zakres od 45.000 do 60.000 rocznie. To jest nie mniej niz 20
funtow za godzine!!!!!!!! Ok wiem ze zycie z pozoru wydaje sie tam droższe
lecz kupilem sobie kilka rzeczy które były tańsze niż w Polsce (sic). Za
mieszkanie 2 pokojowe placi sie okolo 500 funtów miesiecznie lecz jest to
luksus. Mozna znalezc pokoje w hoteliku z lazienka za 45 funtow tygodniowo.
za 200 funtow miesiecznie na pewno cos sie znajdzie dobrego a to tylko 10
godzin pracy, a tydzień ma okolo 45!!!!!!!!!
Chyba warto jednak zostac magistrem.
Nie jestem bezszczelny ze chce wyjechac... ja chce aby doceniono moja wiedze
i te nieprzespane noce bo niestety tutaj nie mam plecow....
pozdrawiam
marcin

4. Data: 2005-10-03 21:35:43

Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Marcin, dzieki za odpowiedz. Powiem Ci ze w Polsce magistrow farmacji niestety
zbytnio sie nie docenia (a szczegolnie we Wroclawskich aptekach), niestety,
dlatego tez zaczynam powaznie myslec o wyjezdzie...Skonczylam studia rok temu i
jesli tu zostane to chyba do emerytury bede mieszkac po studencku:(
Pozdrawiam i do zobaczenia gdzies na Wyspach:)
Kaya

5. Data: 2005-10-04 14:08:03

Od: z...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Możę warto, ale mgr ma średnio 8943 PLN

Zastanawiające, że zawsze, gdy poruszany jest temat zarobków w farmacji, to
nikt z odnośnej grupy zawodowej nie chce podać konkretnych, prawdziwych kwot
(bo te 8943 PLN powyżej to oczywiście ironia). Strach przed urzędem skarbowym?

6. Data: 2005-10-04 14:09:58

Od: z...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Marcin, dzieki za odpowiedz. Powiem Ci ze w Polsce magistrow farmacji
niestety
> zbytnio sie nie docenia (a szczegolnie we Wroclawskich aptekach), niestety,

A możesz podać konkretnie, jak bardzo się nie docenia? Konkretne Twoje zarobki
oraz czas pracy, za jaki je otrzymujesz.

7. Data: 2005-10-04 14:54:41

Od: "kacper" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Może tak poważnie teraz. Ile dostaje świeżo upieczony magister farmacji???
Czy możecie podając kwote dopisac czy to za miesiać czy za rok???
Pozdrawiam
Marcin

8. Data: 2005-10-04 17:04:04

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

To ja ci odpowiadam powaznie.
Jak pracowałem u kogoś to dostałem do reki 2tyś.
A teraz jak jestem współwłascicielem apteki to wyplacam sobie co miesiać
1,5 tyś - więc jeszcze daleko mi do nowego samochodu (może za 10 lat)
jak i wlasnego mieszkania (chyba ze na kredyt spalacny 40 lat).
I swoje zarobki moge udowodnic przedstawiając chetnym moje potwierdzenia
wyplat jak i pity roczne. I nie mam mozliwosci dorabiania na lewo - a
nawet jak by taka mozliwosc była to jestem uczciwy i nie zamierzam z
niej skorzystać.

9. Data: 2005-10-04 18:33:33

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-04 19:04, Użytkownik cyklista napisał:

> A teraz jak jestem współwłascicielem apteki to wyplacam sobie co miesiać
> 1,5 tyś - więc jeszcze daleko mi do nowego samochodu (może za 10 lat)
> jak i wlasnego mieszkania (chyba ze na kredyt spalacny 40 lat).

Podziwiam odwagę, ale obawiam się, że na tej grupie nie ma sensu podawać
takich prawdziwych danych. Większość osób i tak "wie swoje" czyli
zarabiamy 100000 PLN i jeździmy co miesiąc nowym Maybachem :]

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

10. Data: 2005-10-05 06:35:46

Od: "Mariusz Nowak" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie płace są tajne !!!
Są apteki, gdzie :
1. Wlaśiciel zarabia dużo ......
2. Kierownik zarabia dużo ......
3. Księgowa zarabia dużo ......
4. Pomoc biurowa zarabia więcej od magistra (bo związana jest z pkt 1,2,3)
5. Magister zarabia tyle co technik (bo też człowiek tak tłumaczy to
nadczlowiek) ?
3. Pomoc apteczna zarabia netto mniej o 150zł od technika i magistra, ale
potrafi dorobić praniem i myciem okien dodatkowo w godzinach pracy - więc
zarabia tyle co technik i magister ?
Cóż rynek trudny ?

co lepsze ??
Jaka jest średnia płaca technika we Wrocławiu
Tabcin- dlaczego wycofano ze sprzedaży ??
syrop czy tabletka?
SYNVISC - taniej?