choroba jefa

41. Data: 2006-07-26 08:30:30

Temat: Re: pożyteczni idioci
Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

> Ale o co Ci andy chodzi konkretnie?

A o Twoj post - troche wyzej:
"Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *ali* pisze:

"i przestań uprawiać tą pedalską żydokomuszą socjotechnike
(pewnie też nie wiesz o co chodzi)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/"

Proszę, proszę... serwery Gazety używane są do propagowania
treści faszystowskich."

42. Data: 2006-07-26 08:53:10

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> A o Twoj post - troche wyzej:
Nie musisz cytować całego mojego postu.
Skoro nie chcesz powiedzieć o co Ci chodzi, to powiedz może chociaż po
co wspominasz o bliźniakach. To taka moda teraz?

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

43. Data: 2006-07-26 09:20:15

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
> Skoro nie chcesz powiedzieć o co Ci chodzi, to powiedz może chociaż po
> co wspominasz o bliźniakach. To taka moda teraz?

Widze, ze jestes blyskotliwy inaczej! Juz pisalem kiedys, ze trudno sie
porozumiec bytom wirtualnym pracujacym na innych paliwach. Ale co tam
wyjasnie Ci: blizniaki o ktorych pisalem urodzily sie w latch 30 XX w.
i narobily niezlego balaganu na swiecie. Pozniej doszlo rodzenstwo:
maoiz, kimirsenizm - funkcjonujacy w korei do tej pory, trockizm,
saddamizm, kadafizm z zielona ksiazeczka czy najdluzej panujacy
fidelizm na Kubie. No a ty mozesz wystartowac ze swoim, ale watpie czy
jestes w stanie przebic np. lepperonizm!

> --
> "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
> trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_
> było już martwe" ( /[__

Martwe sie nie rusza, nie pije, nie je, nie wyproznia sie - za to sie
rozklada. Chcesz byc takim rozkladem?

44. Data: 2006-07-26 09:37:29

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Widze, ze jestes blyskotliwy inaczej! Juz pisalem kiedys, ze trudno sie
> porozumiec bytom wirtualnym pracujacym na innych paliwach.
Czyżbym rozmawiał z zadeklarowanym tłuszczożercą?

> Martwe sie nie rusza, nie pije, nie je, nie wyproznia sie - za to sie
> rozklada. Chcesz byc takim rozkladem?

Ponoć to niegrzecznie komentować cudze sygnaturki.

Widzę, że chcesz podyskutować z mającą kilkaset lat filozofią wschodu?

Pozwolę sobie w skrócie to wyjaśnić - człowiek, który chce osiągnąć
pełnię wolności wyborów, powienien podejmować decyzję tak jakby już
nie żył. Wg Twórców tej filozofii umożliwi to trzeźwiejszy osąd
i trafniejszą decyzję.

--
( . '">
) L_

45. Data: 2006-07-26 09:54:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> Czyżbym rozmawiał z zadeklarowanym tłuszczożercą?

Czyzbys nie czul tej sily ciagu od najlepszego w swiecie paliwa? :)

46. Data: 2006-07-26 10:21:27

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

> Ponoć to niegrzecznie komentować cudze sygnaturki.

Od kiedy stwierdzenie faktu jest komentarzem?

> Widzę, że chcesz podyskutować z mającą kilkaset lat filozofią wschodu?

Dla mnie ważniejsza jest filozofia majaca swe korzenie w Biblii i
oparta o 10 przykazan!

> [...]
> pełnię wolności wyborów, powienien podejmować decyzję tak jakby już
> nie żył. Wg Twórców tej filozofii umożliwi to trzeźwiejszy osąd

Wątpie czy wschodnie narody dokonywały i dokonują prawidłowych
osądów i podejmują trafne decyzje. Jako roslinozercy, narody te
przez dlugie stulecia byly niewolnikami pod panowaniem europejskich
narodów i nigdy nie skolonizowały niczego. Faktem jest ze w filozofii
osiagnely wyzyny, ale coz innego mozna robic kiedy ma sie tyle siana do
strawienia. Ciekawe jaka filozofie mialaby krowa gdyby mogla mowic.
Podejrzewam ze podobna do filozofii wschodu. Tym bardziej, ze jest ona
tam swieta krowa!

47. Data: 2006-07-26 10:33:34

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Czyzbys nie czul tej sily ciagu od najlepszego w swiecie paliwa? :)

A powiedz ile kalorii ma ten twoj cukier a ile np. maselko? Wszakze
jestes szkulonym pracownikiem naulkowym instytutu roslinozerstwa. A tak
przy okazji, ciekawe za co ci płacą w tym instytucie jak ty nic
innego nie robisz tylko wymadrzasz się na różnych forach. Chyba
trzeba powiadomic twoich przelozonych. A co oko za oko, zab za zab. Ale
cos mi sie zdaje ze wlasnie za to ci placa! Siej chlopie ideologie
jaroszyzmu, aby "ludzie byli zdrowi i zylo sie im dostatnio".

48. Data: 2006-07-26 10:33:45

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Dla mnie ważniejsza jest filozofia majaca swe korzenie w Biblii i
> oparta o 10 przykazan!
Skoro tak, to dlaczego dyskutujesz na temat filozofii wschodu?
Odnoszę wrażenie, że karmię trolla z mojego KF.

49. Data: 2006-07-26 10:52:41

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):

> Skoro tak, to dlaczego dyskutujesz na temat filozofii wschodu?

Zostalem zaproszony. A znam sie nie tylko na filozofi wschodu.

> Odnoszę wrażenie, że karmię trolla z mojego KF.

Nie masz wiedzy to zwijasz ogon i uciekasz. Jak jaszczurka!

Ale wiesz co, mnie też nie chce sie z toba dyskutowac, za cienki
jesteś nawet, gdy w tuke lecisz z tym z instytutu roslinozerstwa.

50. Data: 2006-07-26 11:01:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Ta...
8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.

Uffe Ravnskov, sceptycznie o diecie dr J. Kwasniewskiego
Ponawiam pytanie do Janusza Lepionko
preparat alveo
Morwa biała
piwo-kalorie