prac nie umiem?

1. Data: 2010-03-13 12:13:45

Temat: prac nie umiem?
Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podkoszulki białe. Nowe. Chyba niezłe, Hedndersona. Nietanie.

Piorę z białymi koszulami, normalnie, pralka, woda, proszek lub żel, płyn,
40~45°C, uszlachetniacz, wirowanie 400 obrotów.

I jest czyste wszystko, prolem w tym ,że podkoszulki się rozciągają... na
boki!
Robią się z podkoszulka balony, szerokie, jak na osobe pięć razy ode mnie
cięższą, obszerniejszą.
Jako zupe lnie nowe (oraz po pierwszych praniach jescze) przylegją do ciała,
są wąskie i długie.
Ale po kilku praniach zaczynają się robić krótkie, i
szeroko-baloniasto-rozciągnięte.
Co robię źle?
A może podkoszulki powinienem zacząć w poprzek nosić?

Sam jestem - i dlatego pytam, bo nie radzę sobie ze wszystkim.

2. Data: 2010-03-13 12:33:13

Temat: Re: prac nie umiem?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sam jestem wrote:

> Co robię źle?

IMO wszystko robisz dobrze. Może te podkoszulki nie są takie dobre, za jakie
chcą uchodzić;-)

> A może podkoszulki powinienem zacząć w poprzek nosić?

A strzepujesz je przed powieszeniem? może spróbuj, czasem pomaga.
J.

3. Data: 2010-03-13 13:54:24

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sam jestem pisze:

> Sam jestem - i dlatego pytam, bo nie radzę sobie ze wszystkim.

Moja rada jest taka:

Stwórz pełnowartościowy związek z osobą... najlepiej płci przeciwnej
i... sprawa stanie się prostsza ;-))).

4. Data: 2010-03-13 14:09:44

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

sam jestem pisze:

> [...]
> 40~45°C, uszlachetniacz, wirowanie 400 obrotów.
>
> I jest czyste wszystko, prolem w tym ,że podkoszulki się rozciągają... na

Pierzesz dobrze, widocznie podkoszulki jakieś dziwne, nieraz niezłe
firmy produkują u Chińczyków i takie bywają efekty. Kupując t-shirty
zwracaj uwagę na gęstość, by była powyżej 180g, wtedy się nie będą
rozciągać.
--
Basia

5. Data: 2010-03-13 14:10:28

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

robercik-us pisze:

> Stwórz pełnowartościowy związek z osobą...
Albo z szopem praczem.
--
B.

6. Data: 2010-03-13 20:29:05

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podkoszulki białe. Nowe. Chyba niezłe, Hedndersona. Nietanie.
> I jest czyste wszystko, prolem w tym ,że podkoszulki się rozciągają... na
> boki!

Bo henderson to zadna marka - chlam jakich wiele.
Da sie na targu znalezc koszulki o niebo lepsze, bezmarkowe. Opisywane
efekty nie wystepuja - cokolwiek z nimi zrobisz. Swego czasu kupilem
bezposrednio od producenta ze 20 t-shirtow z normalnego (czytaj porzadnego)
materialu o dobrej gramaturze (200). SĄ DOBRE. Jedno, drugie, dziesiąte
pranie - one sa nadal dobre. Wymiary/kolnierzyk, rekawy - b.dobre biorac pod
uwage czas. Kosztowały mnie po 12zł sztuka 4 lata temu.

Hendersona tez mam, a raczej mialem.

Kolega kupil parenascie t-shirtow przy okazji firmowego zakupu w modra.pl
czy jakos tak, marki nie pamietam ale gramatura tez spora - nie narzeka.
Bylo to jakos na jesien wiec zakladam ze juz pare razy byly prane ;)

Ogolnie czasami firmy ktore robia koszulki z nadrukami (szczegolnie te
lepsze niz "naprasowywanka) wiedza gdzie i jaka kupic koszulke by jej po
dwoch praniach nie ogladac z reklamacji od klienta - mozna tam zapytac na
czym robia nadruki.

Pozdrawiam

Kane

7. Data: 2010-06-22 05:15:38

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepsze niz "naprasowywanka) wiedza gdzie i jaka kupic koszulke by jej po
> dwoch praniach nie ogladac z reklamacji od klienta - mozna tam zapytac

Dokładnie.

Firma, w której kiedyś pracowałem robiła tylko i wyłącznie na
Promostarsach - mówili, że to są Fruit of the loom, tyle, że bez nadruku.

Nie wiem jak jest w rzeczywistości, ale IMO koszulki nie do zdarcia.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Guma na dywanie
gdzie wyposazenie szaf/garderoby ?
Poduszki
serwis dla projektantów i architektów szuka współpracowników
Czy są takie baterie kuchenne?