praca doktorska

1. Data: 2004-01-25 14:09:39

Temat: praca doktorska
Od: "aama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje ciekawych tematów na pracę doktorską, chętnie gdyby była związana ze
służba zdrowia i jej pracownikami. Nie mogę sama wpaść na coś super ciekawego,
a może Wy macie jakieś wspaniałe pomysły, albo potrzebujecie człowieka do
pisania pracy doktorskiej by pomogła Waszej habilitacji itp. Jak na razie mam
nastepujace pomysły: Zależność samoakceptacji od postawy ojca wobec dziecka;
Syndrom wypalenia zawodowego u pielęgniarek i analityków medycznych po 20
latach pracy w zawodzie; samobójstwo - sposób ucieczki, życia, zapomnienia. Co
Wy na to?

1. Data: 2004-01-25 14:13:26

Temat: Re: praca doktorska
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poziom depresji u lekarzy psychiatrów i lekarzy
innych specjalności.

1. Data: 2004-01-25 18:12:01

Od: "Andr3as" <primate@(chceszlizaczka?)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aama" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zależność samoakceptacji od postawy ojca wobec dziecka;

czyjej samoakceptacji?

> Syndrom wypalenia zawodowego u pielęgniarek i analityków medycznych po 20
> latach pracy w zawodzie;

kto to analityk medyczny i jak wiele ma wspolnego z pielegniarka poza tym ze
pracuja w tym samym fachu?

> samobójstwo - sposób ucieczki, życia, zapomnienia

to pasuje na wypracowanie z polskiego a nie doktorat ;]

sadzac po jakosci i skladni tematow to psychologiem nie jestes, co?

andr3

1. Data: 2004-01-26 07:40:53

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Degeneracja moralna lekarzy wynikająca z poczucia
bezkarności

Pozdrawiam
Qwax

Nie jestem potrzebna...
płeć mózgu
PROSBA O POMOC
Słownik psych, med. on line - czy ktoś wie?
Testy psychologiczne "Multiselect"