pralka Candy...czy jest dobra?

1. Data: 2003-03-19 08:14:03

Temat: pralka Candy...czy jest dobra?
Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, zastanawiam sie nad kupnem pralki Candy, 33 cm glęboka, 800
obrotów. Zastanawiam sie tylko czy ta firma, albo raczej czy pralki tej firmy
sa dobre, czy nie sa wadliwe (a moze inna pralkę?). Jezli ktos by mial jakies
doswiadczenia na ten temat, to bylby wdzieczny o informacje. a moze ktos zna
jakis link do testow pralek?
Dzieki
Koper

1. Data: 2003-03-19 08:21:47

Temat: Re: pralka Candy...czy jest dobra?
Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Holiday 80 z 1997 roku. Nie mam żadnego problemu. Raz miałem, ale się
rozwiązał :)
Mianowicie, zauważyłem, że czasami bierze wodę CAŁY czas. Nie pomagała
zmiana programu, przerwa w praniu itp. Dopiero okazało się, że jak za dużo
jest wkładu (lub dużo i bardzo chłonny), to tak się zachowuje. Teraz wkładam
tyle ile jest max w instrukcji i sprawuje się doskonale. NIE było żadnych
napraw od zakupu.

Pozdrawiam
Janusz

P.S. sprawdź na www.to.czy.to

1. Data: 2003-03-19 13:33:37

Od: p...@r...pl_nospam (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar 2003 09:14:03 +0100, v...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>doswiadczenia na ten temat, to bylby wdzieczny o informacje. a moze ktos zna [...]

Ja mam od 4 lat Candy Active Smart 12 - jestem zadowolony. Na
gwarancji usuwalem tylko rezonans gornej plyty. No i moze zaczela
troszke glosniej chodzic ostatnimi czasy, no ale 2 lata pracy na
niezbyt rownej podlodze i 1200 obrotow robia swoje...
pzdr

--
przykry
uin:5706769

1. Data: 2003-03-19 21:59:42

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie tylko czy ta firma, albo raczej czy pralki tej firmy
> sa dobre, czy nie sa wadliwe (a moze inna pralkę?).

Od przeszło roku używam Candy CSBL 85 - pierze dobrze, działa bez
zarzutu. Ma trochę przydatnych funkcji np. program szybkie pranie (tzn.
dla rzeczy lekko zabrudzonych włączasz i dla przykladu cykl prania
bawełny skraca się o ok. godzinę), super płukanie, pozostawianie w
wodzie bez wirowania, elektroniczny programator. Moja ma max 850 obrotów
wirowania i 43-45 (?) centymetrów głębokości.

Brakuje: funkcji opóźnienia startu.

Przejrzyj też archiwum (www.google.com.pl -> grupy dyskusyjne ->
pl.rec.dom) - kojarzę, że już kiedyś pisałem na temat tej pralki. A od
tego czasu zdążyłem znaleźć w mojej pralce przycisk szybkie pranie -
mówią, że najciejmniej pod latarnią a ten przycisk jest pierszy od góry ;-)

> a moze ktos zna
> jakis link do testow pralek?

Sprawdź (nie żartuję - niestety ostatnio częściowo płatne :-( www.to.czy.to

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-03-19 22:32:21

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie jestem zadowolna z Candy CTA 105, 1000 obrotów, w mojej maleńkiej
łazience zaczęła rdzewieć klapa górna, na wymianę czekałam pół roku , a
serwisant powiedział, że to jest delikatna pralka i do małej łazienki sie
nie nadaje, bo może zardzewieć od wilgoci....
Resztę kiedyś na grupie już opisywałam
Pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2003-03-20 13:19:53

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

v...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> doswiadczenia na ten temat, to bylby wdzieczny o informacje. a moze ktos zna

Z własnego doświadczenia nie polecam Candy Holiday. Szwankuje mechanizm
stabilizacji bębna.

--
Pozdrówki,
Słońce

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

1. Data: 2003-03-20 13:44:12

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z własnego doświadczenia nie polecam Candy Holiday. Szwankuje mechanizm
> stabilizacji bębna.

Właśnie pisałe wcześniej, że mam Holiday 80 od '97 roku i NIC się nie
dzieje.

Janusz

1. Data: 2003-03-20 18:32:44

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Janoush wrote:

> Właśnie pisałe wcześniej, że mam Holiday 80 od '97 roku i NIC się nie
> dzieje.

No cóż, widocznie trafiłeś na dobry egzemplarz :). U mnie- kupiłam
używaną- bęben był już naprawiany a po ok. pół roku/roku użytkowania
znów zaczęła chodzić jak młocarnia.. Fachowiec wezwany do naprawy
stwierdził, że zrobić może za ok. 300 zł (W-wa)- pralkę kupiłam za 500-
i nie daje gwarancji, że się za pół roku znów nie rozleci. W rezultacie
kupiłam nowego Whirpoola AWG 334 i jestem zadowolona, jest co prawda
nieco 'głębszy' ale sprawuje się dobrze.

1. Data: 2003-03-21 07:58:40

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, sprawdziłem - mam Holiday 800.

> No cóż, widocznie trafiłeś na dobry egzemplarz :). U mnie-

To moi rodzice mają Holiday 80 i u nich działa już prawie 10 lat BEZ żadnego
kłopotu, nie mówiąc o jakiejkolwiek awarii. IMO, to raczej Twoja pralka
jest/była pechowa.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2003-03-21 08:00:17

Temat: Re: Re: pralka Candy...czy jest dobra?
Od: w...@w...pl (Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2003 08:58:40 +0100, "Janoush" <janusz_a223a @
skrzynka.pl> wrote:

>To moi rodzice mają Holiday 80 i u nich działa już prawie 10 lat BEZ żadnego
>kłopotu, nie mówiąc o jakiejkolwiek awarii. IMO, to raczej Twoja pralka
>jest/była pechowa.

Widocznie była montowana w poniedziałek ;)
--

Sławomir Dąbrowski

Prosze o adresy internetowych sklepow agd
ogrzej dom za 150 zl/miesiac
tynk strukturalny w przedpokoju
zakup telewizora - prosba o rade
Drzwi antywłamaniowe Vika-Met