pralka - jakiej marki NIE polecacie

1. Data: 2009-10-02 11:03:17

Temat: pralka - jakiej marki NIE polecacie
Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle o Siemens, Bosch, Candy

nie mysle o Amica, Whirpool

dobrze mysle? ;)

--

Sebastian

2. Data: 2009-10-02 11:05:41

Temat: Re: pralka - jakiej marki NIE polecacie
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ha4mma$6eh$1@inews.gazeta.pl...
> mysle o Siemens, Bosch, Candy
>
> nie mysle o Amica, Whirpool
>
> dobrze mysle? ;)

Dobrze. Ale myśl też o Aristonie - mam model Cachemire od dobrych kilku lat
i ani razu się nie popsuł.

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

3. Data: 2009-10-02 11:12:46

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Siemens, Bosch, Whirlpool - dobry dostęp do części zamiennych (Serwis centralny /
niezależne punkty serwisowe).

Candy, Electrolux - marny dostęp i bardzo drogie części zamienne (quasimonopol
jakichś "jedynych" wyłącznych" "autoryzowanych").

JaC

4. Data: 2009-10-02 11:35:51

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> mysle o Siemens, Bosch, Candy
>
> nie mysle o Amica, Whirpool
>
> dobrze mysle? ;)

Candy też bym odpuścił.

5. Data: 2009-10-02 11:49:40

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ha4oj2$1urc$1@newsread2.aster.pl...
>
> 5 lat bez awaryjnej pracy. Z własnej winy tylko uszkodziliśmy gumę łączącą
> zbiornik z obudową i tu faktycznie potwierdza się to co pisał ktoś
> wcześniej tzn. kiepski dostęp do części zamiennych. Termin dostawy 3
> tygodnie, cena za kawałek gumy chyba z 80 pln. Na allegro znalazłem bez
> kłopotu i wymieniłem.

A ja mam 10 lat pracy i nie polecam ich produktów.

6. Data: 2009-10-02 11:53:27

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kawałek gumy chyba z 80 pln. Na allegro znalazłem bez kłopotu i wymieniłem.

Tomasz

7. Data: 2009-10-02 13:53:01

Od: "Terminator" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle o Siemens, Bosch, Candy

zawsze NIE polecam CANDY - złom!
przynajmniej współczesne, kupiłem 2 lata temu, na razie jakoś działa (dzięki
moim zabiegom) ale po konstrukcji nie wróże jej dłuższej służby...

...pisałem juz o tym wiele razy...

Bosh - tak

8. Data: 2009-10-03 05:41:04

Od: "Iw" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze NIE polecam CANDY - złom!
> przynajmniej współczesne, kupiłem 2 lata temu, na razie jakoś działa
> (dzięki moim zabiegom) ale po konstrukcji nie wróże jej dłuższej służby...

Potwierdzam,
Candy mielismy kilkuletnia, jak sie popsulo cos tam z programatorem, to nam
pan naprawiacz powiedzial, ze taniej wyjdzie kupic nowa.
Polecam Siemensa.
iw

9. Data: 2009-10-04 15:29:04

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Siemens, Bosch, Whirlpool - dobry dostęp do części zamiennych (Serwis
> centralny / niezależne punkty serwisowe).

Whirpol - moze i dobry, ale jak mi padł głupi wyłacznik typu isostat
załaczający głowne zasilanie (stopił się bo styczki mu się zabrudziły) to
jak sie nie mylę jakieś 120zł wychodziło. To na aledrogo kupujemy stary
odbiornik radiowy Śniżka za 5 zł i mamy isostat.
Ponieważ spaliła sie jedna sekcja a druga jeszcze działała to tą druga
zasiliłem stycznik (co mi się walał po szafie) i teraz to on przeżyje na
pewno tą pralkę i te prądy.

Pozdrofka

--
Irokez

10. Data: 2009-10-04 17:01:54

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> mysle o Siemens, Bosch, Candy
>
> nie mysle o Amica, Whirpool
>
> dobrze mysle? ;)

odpusc sobie Candy, pomysle jeszcze o Hooverze

--
pzdr
piotrek

Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem
Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?
płyta indukcyjna-jaka moc?
Swietlowki Apollo lighting 15W za 2.79 zl w Tesco
Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem