pralka-lozysko

1. Data: 2003-08-06 09:09:58

Temat: pralka-lozysko
Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam stara pralke Ardo 10 letnia model A 500 dzialala do tej pory bez
zarzutu, ale teraz chyba sie lozysko zepsulo, chodzi glosno wiruje jak
czolg:-))
poza tym ok, aha i woda cos pod spodem wycieka to chyba prze to wytarte
lozysko.
mam pytanko czy jest sens ja naprawiac? czy koszt naprawy bdzie duzy?
czy raczej odpuscic sobie i zakupic nowa/
Ela

1. Data: 2003-08-06 10:39:24

Temat: Re: pralka-lozysko
Od: "tobis" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobne objawy ale w mojej pralce ELEKTROLUX (wyższy model 5-cio
letnia). Naprawa około 300pln ale ma jeszcz to pochodzić 5-lat. Jak masz już
10-cio letnią to chyba warto się nad nową zastanowić?
T.

1. Data: 2003-08-07 09:23:25

Od: "Robert B." <r...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Aug 2003 12:39:24 +0200, tobis <t...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> już
> 10-cio letnią to chyba warto się nad nową zastanowić?

Jeżeli to _tylko_ łożysko to koszt nie powinien być duży. Ja w starym
Polarze sam wymieniałem łożysko, które nie pamiętam ile kosztowało, ale
strzelam coś ok. 30 zł. Robocizna 0 zł :-) Po tym chodziła dłuuugo bez
zarzutu, ale w końcu i tak cała przerdzewiała :-(
Jeżeli ponadto są jakieś wycieki, to trzeba koniecznie obejrzeć pralkę od
dołu
i zorientować się skąd pochodzą. Nie wydaje mi się, żeby to miało związek
z łożyskiem, chociaż pralek ardo nie znam.
Jeżeli wyciek ten występuje często, to na pewno gdzieś będzie widać ślady
wody - naloty, itp. Może to być np. problem z pompką.

--
Pozdrowienia,
Robert B.

1. Data: 2003-08-07 09:49:56

Od: "tobis" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle przeciek + głośna praca mogą łączyć się z poważniejszą wymianą części
np. przecieka na ośce......
T.

1. Data: 2003-08-07 12:56:23

Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
Doszlam jednak do wniosku, ze kupie nowa pralke, z tego co patrzylam do 1200
zl sie zmieszcze.
pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-09 21:40:05

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymienialiśmy ostatnio łozysko, tez hałasowało i przeciekało takim
błotkiem - zapłaciliśmy ok. 150 zł.

pozdr

cherokee

Zmywarki - klasa zmywania???