pralka tradycyjna, czy od ładowana od góry?

11. Data: 2006-05-10 07:31:26

Temat: Re: pralka tradycyjna, czy od ładowana od góry?
Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "art_c" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e3r413$1b8$1@inews.gazeta.pl...
> Mamy z żoną mały konflikt interesów - przed zakupem pralki
> zona uparła się na pralkę ładowaną od góry, bo taką kiedyś miała.
> Ja obstawiam taką tradycyjną z drzwiami od frontu.
> Pytanie do użytkowników tej ładowanej od góry - jak oceniacie ją
> pod kątem użyteczności - chodzi mi przede wszystkim o uciążliwe
> moim zdaniem załadunek i rozładunek pralki - jak się to sprawdza
> w praktyce? W tradycyjnej otwieram po prostu drzwi i już, w sklepach
> oglądałem te ładowane od góry - trzeba otworzyć klapę, potem wewnętrzny
> [...]
dziękuje wszystkim za opinie - sprawdziłem że ta na którą upiera się żona
ma pozycjonowanie bębna i klapka jest od razu dostępna.
więc największy problem z kręceniem metalowego bębna odpada.

pozdrawiam,
Artur

12. Data: 2006-05-10 07:31:50

Temat: Re: pralka tradycyjna, czy od ladowana od góry?
Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Swiete slowa... czy od góry ladowana, czy z boku - kwestia gustu.
Ja tam wole kucac niz sie schylac do pralki (a wyjecie skarpetki
z dna bebna pralki ladowanej z góry jest bardziej problematyczne
niz z klasycznej), przetestowane mam rózne modele i zdecydowalam
sie jednak na klasyczna.

13. Data: 2006-05-10 07:32:41

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

art_c napisał(a):
> [...]
> w praktyce? W tradycyjnej otwieram po prostu drzwi i już, w sklepach
> oglądałem te ładowane od góry - trzeba otworzyć klapę, potem wewnętrzny

Radzę przegrać spór. Lepiej jest powiedzieć niż usłyszeć : "to teraz
pierz jak taką wybrałś".

Adam

14. Data: 2006-05-10 07:36:06

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zona uparła się na pralkę ładowaną od góry, bo taką kiedyś miała.
> Ja obstawiam taką tradycyjną z drzwiami od frontu.[...]

Kto częściej pierze?

Pozdrawiam
H. (na moje oko klasyczny problem wyższości świąt Bożego Narodzenia :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

15. Data: 2006-05-10 07:48:40

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):
> Radzę przegrać spór. Lepiej jest powiedzieć niż usłyszeć : "to teraz
> pierz jak taką wybrałś".

ROTFL

P.S. Ale święte słowa, znakomicie zamykające dyskusję :D
Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

16. Data: 2006-05-10 07:57:28

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w praktyce? W tradycyjnej otwieram po prostu drzwi i już, w sklepach
> oglądałem te ładowane od góry - trzeba otworzyć klapę, potem wewnętrzny

Tylko ładowana od góry...a jeszcze lepsze rowiazanie to tzw półautomat..bez
wirówki poprostu..wysoki na jakie 50cm w sumie..tyle ze juz raczej
nieosiagalne na rynku...a jesli pralka ma stac w kuchni to niestety nie
zawsze da sie ja ładowac od góry

Marek

17. Data: 2006-05-10 08:08:56

Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radzę przegrać spór. Lepiej jest powiedzieć niż usłyszeć : "to teraz
> pierz jak taką wybrałś".

no właśnie - trochę się tego obawiam - a tak to ja będę miał argument :)
'taką chciałać to pierz - bo ja nie sięgam na dno bębna' :))

18. Data: 2006-05-10 08:11:32

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> H. (na moje oko klasyczny problem wyższości świąt Bożego Narodzenia :)

Oraz szerokości zmywarki ? ;)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

19. Data: 2006-05-10 08:15:09

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oraz szerokości zmywarki ? ;)

Bałam się to napisać.

Pozdrawiam :D
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

20. Data: 2006-05-10 08:23:38

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.05.2006, o godzinie 08.49.53, na pl.rec.dom, Pietrek napisał(a):

> teraz mam Electroluxa i jest od roku ok.

No to tylko czekać aż Ci się gwarancja skończy. :)

*Habeck*
- Schutzbach

[Crosspost] Podbitka okapu z OSB
Polsat cyfrowy na kilku telewizorach?