pralka whirlpool zaklinowany drut od biustonosza !!! HELP

1. Data: 2006-05-12 10:22:59

Temat: pralka whirlpool zaklinowany drut od biustonosza !!! HELP
Od: "yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Podczas prania bielizny "wyszedł" drut z biustonosza i zaklinował się
pomiędzy obudową w bębnie . Jak to ustrojstwo wyciagnąć? Czy nie obejdzie
się bez wizyty mechanika? Ktoś miał podobny przypadek i ile mnie to bedzie
kosztować?

2. Data: 2006-05-12 10:30:15

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-05-12 12:22, Niejaki/a yaris bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:
> [...]
> się bez wizyty mechanika? Ktoś miał podobny przypadek i ile mnie to bedzie

To zalezy jaki to byl biustonosz ;-) bo pewnie ceny sa rozne.

BP MSPANC

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2006-05-12 10:34:43

Od: "yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> Tego oto dnia 2006-05-12 12:22, Niejaki/a yaris bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:
>
> To zalezy jaki to byl biustonosz ;-) bo pewnie ceny sa rozne.

To na prawde nie jest smieszne, przy obrotach bębna wyraźnie słychać jak ten
drucik tam siedzi. Nie wiem czy dzwonić po "fachowca" czy da się to radę
wyciągnąć samemu. Ale pewnie zadzwonie bo pranie się piętrzy !!!
Yari

4. Data: 2006-05-12 11:45:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

yaris napisał(a):

> To na prawde nie jest smieszne, przy obrotach bębna wyraźnie słychać jak ten
> drucik tam siedzi. Nie wiem czy dzwonić po "fachowca" czy da się to radę
> wyciągnąć samemu. Ale pewnie zadzwonie bo pranie się piętrzy !!!

Zadzwoń po mechanika, ale IMO nic nie powinno się stać. Miałam podobny
przypadek i po jakimś czasie fiszbina w tajemniczy sposób zniknęła.
Mechanik twierdził, że mogła po prostu z biegiem czasu skruszeć i się
wypłukać. Tylko, ze ja nie słyszałam żadnego szorowania druta o bęben, a
mechanika wezwałam po roku albo i dłużej do innej sprawy, a przy okazji
sprawdził czy nigdzie nie zalega drut jakiś.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-05-12 11:54:27

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadek i po jakimś czasie fiszbina w tajemniczy sposób zniknęła.
> Mechanik twierdził, że mogła po prostu z biegiem czasu skruszeć i się

To by mogło wyjasniać tajemnicę znikania skarpetek, po jednej :)

6. Data: 2006-05-12 11:58:38

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
Tylko, ze ja nie słyszałam żadnego szorowania druta o bęben, a
> mechanika wezwałam po roku albo i dłużej do innej sprawy, a przy okazji
> sprawdził czy nigdzie nie zalega drut jakiś.

Mój Bosch pochłonął dwa fiszbiny - jeden plastikowy, drugi metalowy -
plastikowy odnalazł się po roku w filtrze, oczywiście nie cały tylko w
kawałkach...., a metalowy chyba się zanihilował ;) Pralka chodzi póki co
bez zarzutu.
A tak swoją drogą - od ostatniej wpadki z fiszbinem albo piorę
biusthaltery ręcznie, albo wkładam w poszewkę od jaśka i dokładnie ją
zamykam

Marg

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

7. Data: 2006-05-12 15:03:32

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się bez wizyty mechanika? Ktoś miał podobny przypadek i ile mnie to bedzie

Napisz jaki typ pralki. Przede wszystkim czy ładowana od góry czy z boku?
Czy ten drut lata swobodnie pomiędzy bębnem i obudową?

Mnie udało się kiedyś coś wyjąć przez dziurę od grzałki. Grzałkę zdemontować
bardzo łatwo. Jeśli bęben jest plastikowy a drut stalowy i leży na spodzie
będna, to spróbuj przesunąć go magnesem w okolice grzałki i wyciągnij pincetą.
Rozpołowienie bębna w whirlpoolu ładowanym od góry jest bardzo łatwe, ale
piekielnie czasochłonne no i trzeba później uszczelkę silikonem posmarować.
Średnio zdolny chłop poradzi sobie z tym bez problemów.

Pozdrawiam

Czapla

8. Data: 2006-05-12 16:18:30

Od: "yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> posmarować.
> Średnio zdolny chłop poradzi sobie z tym bez problemów.

Pralka whirlpool ładowana z boku , ten mniejszy model 40x60 ale 5 kg beben.
Jka kręcę bębnem to wyraźnie słychać jak trze metalowy drucik i słychać
szum.
Yari

9. Data: 2006-05-12 19:38:35

Od: "m.k" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

70 PLN, razem z dojazdem. Pralka Zanusi, wyjmował przy pomocy latarki i
drutu. Nie pokazał jak to robić!.
Marek.

10. Data: 2006-05-12 20:46:07

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5/12/2006 9:38 PM, m.k wrote:
> 70 PLN, razem z dojazdem. Pralka Zanusi, wyjmował przy pomocy latarki i
> drutu. Nie pokazał jak to robić!.
Także Zanussi, 50 zł za wyjęcie skarpetki drutem przez otwór grzałki.

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/