pralka whirlpool zaklinowany drut od biustonosza !!! HELP

11. Data: 2006-05-12 21:28:27

Temat: Re: pralka whirlpool zaklinowany drut od biustonosza !!! HELP
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m.k wrote:
> 70 PLN, razem z dojazdem. Pralka Zanusi, wyjmował przy pomocy
> latarki
> i drutu. Nie pokazał jak to robić!.

w siemensie można przez otwór wylotowy po przewróceniu pralki na
bok i odkręceniu od spodu gumowego łącznika łączącego zbiornik z
pompą. Większość drutów itp zresztą i tak się w tym łączniku
znajdzie.

J.

12. Data: 2006-05-12 21:34:53

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> To by mogło wyjasniać tajemnicę znikania skarpetek, po jednej :)

Skarpetki znikają z innego powodu - podczas wirowania ciezkego prania "
zakrecona" grawitacja wywołana ciezarem pranych rzeczy wprawionych w ruch
obrotowy powoduje otwarcie tunelu do innego wymiaru ktory wsysa drobne
rzeczy (bo - trzeba przyznac przy skromnych wymarach pralek wir nie bedzie
zbyt wielki) to i duze sie nie zmieszczą :-))

NIestety tunel dziala tylko w jedną stronę - ale gdyby ktos wyprodukowal
pralke ktora odwirowuje w przeciwnym kierunku to hoho! co by sie wysypało...
MaW

13. Data: 2006-05-13 07:41:29

Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 May 2006 12:22:59 +0200, yaris napisał(a):

> Witam!
> Podczas prania bielizny "wyszedł" drut z biustonosza i zaklinował się
> pomiędzy obudową w bębnie . Jak to ustrojstwo wyciagnąć?

Miałem podobny przypadek i udało mi się wyciągnąć drut przez dziurki w
bębnie (kręciłem w obydwie strony i w końcu jakoś wylazł kawałeczek to go
złapałem i wyciągnąłem do końca). Spróbować można, ale jak Ci się gdzieś na
dobre zaklinowal to lepiej wezwać mechanika.

14. Data: 2006-05-13 15:15:34

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wolek wrote:

> NIestety tunel dziala tylko w jedną stronę - ale gdyby ktos
> wyprodukowal pralke ktora odwirowuje w przeciwnym kierunku to
> hoho!
> co by sie wysypało...

Podobno to coś, co się przedostało po przypadkowym podłączeniu
silnika w drugą stronę do tej pory straszy na zgliszczach
laboratorium ;-)

J.

15. Data: 2006-05-14 08:21:44

Temat: FINAŁ
Od: "yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Podczas prania bielizny "wyszedł" drut z biustonosza i zaklinował się
> pomiędzy obudową w bębnie . Jak to ustrojstwo wyciagnąć? Czy nie obejdzie
> się bez wizyty mechanika? Ktoś miał podobny przypadek i ile mnie to bedzie
> kosztować?

Drut przy obrotach rzezil niemilosiernie. Pranie sterta. Pieluszki tetrowe
brak, spioszki brak wiec zdecydowalam sie zapuscic pranie. Po trzech
praniach - huknelo, gwizdnelo...;-) - chyba sie przetarl i osiadl na dnie
albo sie dopasowal gdzies bo go nie slychac i tak jakby go nie bylo ! Ide
prac dalej...
yaris

16. Data: 2006-05-14 21:13:52

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> wrote in message
> [...]
> zakrecona" grawitacja wywołana ciezarem pranych rzeczy wprawionych w ruch
> obrotowy powoduje otwarcie tunelu do innego wymiaru ktory wsysa drobne

No tak, to teraz już wszystko jasne... Tyle, że moja pralka musi mieć
jeszcze jakiś dodatkowy filtr - zasysa do innego wymiaru tylko ciemne męskie
skarpetki. Damskich białych nie przepuszcza.
Anka z cyberpralką

17. Data: 2006-05-15 06:26:54

Od: "madoniowie" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się bez wizyty mechanika? Ktoś miał podobny przypadek i ile mnie to bedzie

Polecam używanie worków na pranie. Akurat w lidlu teraz będą:
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20060518.p.
Worki_na_pranie
Tylko nie wiem, czy te nie mają za dużych oczek. Moja żona używa podobnych z
gęstej siatki i żadne druty już nie uciekły :)

Pozdro
Przemek

18. Data: 2006-05-15 11:22:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
[...]
> [...]
> jeszcze jakiś dodatkowy filtr - zasysa do innego wymiaru tylko ciemne męskie
> skarpetki. Damskich białych nie przepuszcza.

To Pożyczalscy, moje też podbierają.
;-
pozdr. Jerzy

19. Data: 2006-05-15 19:34:39

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 May 2006 23:13:52 +0200, miranka napisał(a):

> [...]
> jeszcze jakiś dodatkowy filtr - zasysa do innego wymiaru tylko ciemne męskie
> skarpetki. Damskich białych nie przepuszcza.

A może tak je wybiela podcas tego prania i zmienia im płeć ;)
--
Elżbieta

Pompa ciepła (doświadczenia?)
Jakie okna plastikowe