pralka - zmiana kierunku otwierania drzwi

1. Data: 2007-07-17 06:36:07

Temat: pralka - zmiana kierunku otwierania drzwi
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie dotyczące poniższej pralki
http://www.megamedia.pl/pralka-bosch-wfl1202pl.php

Czy orientuje się ktoś, czy istnieje techniczna możliwość
zmiany kierunku otwierania drzwiczek - tzn. z lewych na prawe?

W nowej konfiguracji łazienki byłoby mi to bardzo na rękę.

--
TomaSz.
vacation sig

2. Data: 2007-07-17 09:40:28

Temat: Re: pralka - zmiana kierunku otwierania drzwi
Od: "Łukasz G." <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Czy orientuje się ktoś, czy istnieje techniczna możliwość
> zmiany kierunku otwierania drzwiczek - tzn. z lewych na prawe?

W większości pralek jest taka możliwość.
Ale jest to o tyle niewygodne, że przyciski są na dole...

Łukasz Gryka

3. Data: 2007-07-17 09:58:33

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W większości pralek jest taka możliwość.
> Ale jest to o tyle niewygodne, że przyciski są na dole...
>
> --
> Pozdrawiam,
> Łukasz Gryka
Dobre, proste i tanie rozwiazanie ! :)

4. Data: 2007-07-17 10:14:42

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jul 2007 11:58:33 +0200, Dolby napisał(a):

> Dobre, proste i tanie rozwiazanie ! :)

Tego już próbowałem - nie dałem rady wsypać proszku do prania do szufladek.
Z płynem do płukania też był kłopot :)

--
TomaSz.
vacation sig

5. Data: 2007-07-17 10:19:06

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tego już próbowałem - nie dałem rady wsypać proszku do prania do
> [...]

Wydaje mi się że może być mały problem, a to dla tego że drzwi do pralki
mają rygiel który zabezpiecza przed otwarciem podczas pracy - całe
urządzenie jest w środku i raczej nie będzie możliwości przemontowania tego
na druga stronę. zadzwoń do serwisu może cos podpowiedza.

6. Data: 2007-07-17 10:19:46

Od: "Agnieszka Ambroziak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tego już próbowałem - nie dałem rady wsypać proszku do prania do
> szufladek.
> Z płynem do płukania też był kłopot :)

Szufladki to element zbędny, tylko sie brudzą niepotrzebnie. Możesz przecież
proszek w małym pojemniczku wrzucać bezpośrednio do bębna, razem z praniem.
Ja w ten sposób piorę nawet przy "tradycyjnym" ustawieniu pralki.

Aga

7. Data: 2007-07-17 13:50:42

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Ambroziak <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> bębna,
> razem z praniem. Ja w ten sposób piorę nawet przy "tradycyjnym"

No tak... pozostaje w takim razie jeszcze zatkać starą skarpetą
otwór przelewowy i zastanowić się nad pompą wyrzucającą wodę -
może ją w miejsce po szufladzie przełożyć? :-)

J.

8. Data: 2007-07-17 19:02:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. napisał(a):
> [...]
> zmiany kierunku otwierania drzwiczek - tzn. z lewych na prawe?
>
> W nowej konfiguracji łazienki byłoby mi to bardzo na rękę.

Otwórz drzwiczki i sprawdź czy mocowanie (odstęp otworów) drzwiczek
pokrywa sie z mocowaniem zamka.
Jeśli tak to będzie to możliwe.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2007-07-17 19:53:56

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyne pralki na rynku z otwaciem drzwiczek na drugą stronę to Ariston z
serii AQ http://www.megamedia.pl/pralka-ariston-aqxl-109.php?
off=5
i Miele W1513 cena ok 2900pln najtańsza
Pzdr
Qbanczyk

10. Data: 2007-07-17 21:03:48

Od: Mariusz Wołek <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy orientuje się ktoś, czy istnieje techniczna możliwość
> zmiany kierunku otwierania drzwiczek - tzn. z lewych na prawe?

Mam podobny model i nie ma takiej mozliwosci. Zresztą przelozenie drzwiczek to nie
tylko obrot o 180 stopni ale rowniez przelozenie wylacznika/blokady a tu sie bez
demontazu pralki nie obejdzie. POza tym otwory mocowania ne pasują

MaW

gorąca lodówka
Schody modułowe
THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com