Re: pranie puchu

From: julla bea <j...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: pranie puchu
Date: Fri, 9 Jan 2009 07:27:10 -0800 (PST)

On 17 Gru 2008, 16:40, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:
> Przymierzam się do wyprania puchu ze starej kołdry, przed zrobieniem nowej.
> I zastanawiam się czy nie narobię sobie kłopotu oraz zmarnuję puch.
> Czy któraś z Was ma doświadczenie w tym zagadnieniu?
> Jeżeli jednak prać, to czekać do lata, czy teraz, gdy grzeją kaloryfery?
>
> Pozdrawiam Krycha.

Ja swoje puchowe kołdry piorę samodzielnie od czsu niemiłych
doświadczeń ze specjalistami.
Piorę w płynie do prania rzeczy delikatnych w pralce w bardzo wietrzny
ciepły dzień ( w zimie nie polecam)
Wiruje kilkakrotnie na wysokich obrotach w pralce i wieszam na
powietrzu co jakis czas trezpie kołdre aby rozbic pierze i żeby
równomiernie wysychało.Fakt,że zajęcie pracochłonne ale prawdziwa
puchowa kołdra jak nowa.