prawdmówność

1. Data: 2002-03-14 09:37:06

Temat: prawdmówność
Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieję, że mnie nie zabijecie za takie pytanie.

pamiętam kiedyś na jakimś szpiegowskim filmie zapodano bohaterowi jakiś
środek farmakologiczny coby się wyspowiadał z jakiś sekretów.

czy to jest możliwe? czy są środki "zmuszające" do mówienia prawdy?

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

2. Data: 2002-03-14 11:10:54

Temat: Re: prawdmównoś
Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "imbissbudenfreund" <q...@c...de> napisał w wiadomości
> [...]
> środek farmakologiczny coby się wyspowiadał z jakiś sekretów.
>
> czy to jest możliwe? czy są środki "zmuszające" do mówienia prawdy?

He he ! Fajny post :-) Farmaceuci wypowiedzcie się , tylko mówcie prawdę
:-)))

Pzdr.
LN

3. Data: 2002-03-14 21:19:53

Temat: Re: prawdmówność
Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środek farmakologiczny coby się wyspowiadał z jakiś sekretów.
>
> czy to jest możliwe? czy są środki "zmuszające" do mówienia prawdy?

niemcy stosowali skopolamine

4. Data: 2002-03-16 16:26:18

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to jest możliwe? czy są środki "zmuszające" do mówienia prawdy?

Są!!!
Pzdr.

5. Data: 2002-03-17 08:35:23

Od: "PINOL" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pharmacist" <p...@t...pl> napisał > >
> Są!!!
> Pzdr.

Na cwiczeniach poprosze o wiecej szczegolow :)

--
PINOL
GG 1128201

6. Data: 2002-03-18 11:58:22

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"PINOL" <p...@g...pl> wrote in message news:a71kkd$bov$1@news.tpi.pl...

> Na cwiczeniach poprosze o wiecej szczegolow :)

no to jak już się coś dowiesz to podeślij na grupę ;-)

7. Data: 2002-03-18 16:05:59

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...pl> wrote in message

> niemcy stosowali skopolamine

a co to za paskudztwo?

8. Data: 2002-03-23 22:16:31

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. skopolamina (tzw. sok kanarkowy), azotyn amylu (sosowany równiez do
innych ciekawych celów) czy amobarbital sodowy. Problem w tym, że zatruty
czesto gada od rzeczy... :))

CU

Użytkownik imbissbudenfreund <q...@c...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6pqoo$ooe$...@n...bsi.net.pl...

9. Data: 2002-04-04 20:43:09

Od: "Fazola" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7iv1m$8ee$...@s...icm.edu.pl...
> Np. skopolamina (tzw. sok kanarkowy), azotyn amylu (sosowany równiez do
> innych ciekawych celów) czy amobarbital sodowy. Problem w tym, że zatruty
> czesto gada od rzeczy... :))

a potem umiera

pzdr fazola

nowe listy leków refundowanych
TECHNIK FARMACJI
czy jakies leki(?) moga cofnac czlowieka w rozwoju? Jak szybko rozpoznac objawy ich stosowania?
apteka-start
apteka-start