apteka-start

1. Data: 2002-03-10 12:33:38

Temat: apteka-start
Od: "Michal" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Za rok koncze studium farmaceutyczne, bede technikiem farmacji. Planuje
zalozyc apteke po ukonczeniu studium, jednakze mam pewne watpliwosci w
zwiazku z wprowadzeniem przepisow dotyczacych kwalifikacji osob prowadzacych
apteki (tylko farmaceuci ze spacjalizacja). Watpliwosci te sprobuje zawrzec
w nastepujace pytania:
Czy moge przed 1 kwietnia zaczac zalatwiac formalnosci zwiazane z zalozeniem
apteki, w jakis sposob (prosze o podpowiedz) zawiesic zalatwiania i ukonczyc
caly proces za rok? Chcialbym w ten sposob obejsc wymog posiadania
magisterium, ale nie wiem czy jest to mozliwe.
Wlasciwie to nie mam pojecia jak sie zabrac do calej sprawy. Czy wystarczy
zalozyc tylko dzialalnosc gospodarcza, a o koncesje na apteke starac sie za
rok
Dzieki za podpowiedzi