prawdziwy storczyk na łace

1. Data: 2005-12-19 21:48:50

Temat: prawdziwy storczyk na łace
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze Wam powiedziec, bo ja jak zobaczyłam, to mi szczeka opadła, tak,
tak, dosłownie.Znajoma znalazła storczyka rosnacego na łace.Ma piekne
zdjecie.Storczyk ma nakrapiane liscie i fioletowe kwiaty.Oczywiscie
znalazła go w lecie;-)Jak to mozliwe?

Gosia

2. Data: 2005-12-19 21:59:59

Temat: Re: prawdziwy storczyk na łace
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie
> znalazła go w lecie;-)Jak to mozliwe?
>
> Gosia

Widocznie poszła na te łąke w lecie:)))

Wagarowałaś na lekcjach przyrody?
W Polsce rośnie bodajże 46 gatunków storczyków.
Wszystkie oczywiście pod ochroną.

Pozdrawiam, Lilka

3. Data: 2005-12-19 22:27:11

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wagarowałaś na lekcjach przyrody?
> W Polsce rośnie bodajże 46 gatunków storczyków.
> Wszystkie oczywiście pod ochroną.

Nie wiem w jakich latach Ty miałas lekcje przyrody, ale za moich czasów
o storczykach na nich nie uczono:->A, ja pierwszy raz słyszałam o innym
niz "obuwnik" nie pamietam dokładnie nazwy, storczyku widzianym na zywo

4. Data: 2005-12-19 22:37:11

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

o innym
> niz "obuwnik" nie pamietam dokładnie nazwy, storczyku widzianym na
> zywo

Autokorekta, obuwik pospolity

5. Data: 2005-12-19 23:19:04

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> storczykach na nich nie uczono:->A, ja pierwszy raz słyszałam o innym niz
> "obuwnik" nie pamietam dokładnie nazwy, storczyku widzianym na zywo

Pacholęciem będąc zbierałem znaczki. I pamiętam jak dziś, że była taka seria
znaczków, chyba z 1960 roku, na której były jakieś polskie storczyki.
Więc nauka - to nie tylko ze szkoły...

moon

6. Data: 2005-12-20 01:55:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak, dosłownie.Znajoma znalazła storczyka rosnacego na łace.Ma piekne
> zdjecie.Storczyk ma nakrapiane liscie i fioletowe kwiaty.Oczywiscie

Też mi odkrycie. Na Śląsku storczyki rosną wszędzie,
gdzie się nie obrócisz, storczyk.

Pięknych Świąt Bożego Narodzenia życzy Gosi z wydmy

boletus

7. Data: 2005-12-20 07:13:09

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Też mi odkrycie. Na Śląsku storczyki rosną wszędzie,
> gdzie się nie obrócisz, storczyk.
> Pięknych Świąt Bożego Narodzenia życzy Gosi z wydmy

Fajnie macie;-)Wzajemnie zycze Ci Wszystkiego dobrego.Wydmy maja sie
dobrze.Mam przepiekny projekt ogrodu, zapraszam w przyszłym roku, to i
piasku sobie nazbierasz;-)

Gosia

8. Data: 2005-12-20 10:29:27

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

W okolicach Gdanska mozna spotkac storczyki nawet na torach kolejowych
miedzy drewnianymi podkladami (tez posiadam dokumentacje fotograficzna), a
nawet na podmiejskim przystamku autobusowym pod lawka.
Antoni Konitz

9. Data: 2005-12-20 12:53:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Antoni Konitz" <a...@a...chem.pg.gda.pl> napisal w
wiadomosci news:43A7DD07.CD63D3CA@altis.chem.pg.gda.pl...
> [...]
> miedzy drewnianymi podkladami (tez posiadam dokumentacje fotograficzna), a
> nawet na podmiejskim przystamku autobusowym pod lawka.

A ja te dokumentacje widzialam, niesamowity widok :)))

Pozdrawiam
Kaska

10. Data: 2005-12-20 13:59:46

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> A ja te dokumentacje widzialam, niesamowity widok :)))

:)))
To skaner i na fotogalerie ;)

Pozdrawiam
Stach