prawie OT... ankieta (krem na dzien)

1. Data: 2005-03-16 13:21:52

Temat: prawie OT... ankieta (krem na dzien)
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taka mala prosbe, musze zrobic projekt z Podstaw Technik Systemow,
tematem bedzie "Krem na dzien dla kobiety". W tym celu musze zrobic tzw.
burze mozgow. Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach, filtry)?
Oczywiscie, zrobiony i oceniony projekt wrzuce na serwer jakby ktos
chcial to poczytac :).
Mam wielko nadzieje, ze przynajmniej ze 4 osoby sie wypowiedza, bardzo
by mi to pomoglo.

Z gory dziekuje

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

1. Data: 2005-03-16 14:23:45

Temat: Re: prawie OT... ankieta (krem na dzien)
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> napisał(a):

> Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
> kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach, filtry)?

In the order of appearance:

1. Obiecywane działanie (nawilżanie, matowanie etc.)
2. Marka
3. Filtry
4. Cena
5. Zapach i ogólny komfort estetyczny stosowania (opakowanie etc.)

JoP

1. Data: 2005-03-16 14:36:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska wrote:
(...)
> Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
> kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach, filtry)?

W kolejności ważności:
- hipoalergiczność,
- nawilżanie,
- zapach (a właściwie najlepiej brak zapachu),
- marka,
- cena,
- brak pompki czy innych pomysłów "ułatwiających" używanie ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-03-16 14:36:42

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym celu musze zrobic tzw.
> burze mozgow. Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
> kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach, filtry)?

1.do czego krem ma służyc (nawilaznie, matowienie ,odzywienie,,tradzik ,itp
2.cena
3. firma
4.opakowianie
5.oceny na wizaz.pl
p.

1. Data: 2005-03-16 15:11:25

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d19c1v$dhl$1@news.dialog.net.pl...

> burze mozgow. Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
> kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach,
filtry)?

1. filtry
2. dobra współpraca z podkładem (brak rolowania się podkładu!)
3. matowienie
4. nawilżenie
5. ochrona przed wolnymi rodnikami
6. cena
7. przyjemny zapach i ładne opakowanie

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-16 15:42:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna 'Bastet' Świderska, sącząc kawkę, wyklepał:

Chyba w tej kolejności:
1) czy nie uczula
2) cena
3) firma
4) dostępność
5) oceny nie tylko na Wizażu :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-16 16:03:26

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcial to poczytac :).
> Mam wielko nadzieje, ze przynajmniej ze 4 osoby sie wypowiedza, bardzo

1. wiek, dla jakiego dany krem jest przeznaczony (oczywiście większośc
kremów nie posiada tej informacji, więc nigdy nie wiem, czy nie jest np. za
silny)
2. cena
3. filtry
4. opinie o nim

Maja

1. Data: 2005-03-16 16:06:51

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1) cel, przeznaczenie kremu, czy pasuje do mojej cery
2) czy jest próbka, żeby go wypróbować
3) firma
4) cena
5) inne walory, witaminki, filtry, itp
6) opinie innych

Pozdrowienia

1. Data: 2005-03-16 16:07:30

Od: "Confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska napisała:
Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
> kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach,
filtry)?

Moje kryteria to:
1. przeznaczenie
2. cena
3. zapach
4. konsystencja (preferuje beztluszczowe zele)
5. opinie innych uzytkowniczek
pozdrawiam, Ula

1. Data: 2005-03-16 16:07:56

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska wrote:

> burze mozgow. Gdyby ktores z Pan zechcialyby po porostu napisac jakimi
> kryteriami kieruja sie wybierajac krem na dzien (np. cena, zapach, filtry)?

1. dzialanie (czyli to, co obiecuje ulotka ;) )
2. marka
3. filtry
4. mozliwosc wyprobowania przed zakupem
5. rekomendacja zadowolonych uzytkowniczek
6. konsystencja
7. dostepnosc
8. cena
9. zapach