prawie kobieta

1. Data: 2006-09-05 19:41:57

Temat: prawie kobieta
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ FUT pl.sci.psychologia ]

Natknąłem się dziś na intrygujący artykuł: http://tinyurl.com/gdnng ,
oto kilka cytatów (cały tekst jest po angielsku, więc cytaty wklejam też
z oryginału):

is quick to correct: He doesn't have sex with them, he masturbates with
them. Twice a week.<<

his 1-year-old doll off for repairs. Fiero says the young man told him
that his parents bought him the doll so that he would stay at home and
study rather than go out chasing women. Fiero's photographs of the
damaged doll make me cringe: Her leg was torn off, revealing the steel
hardware of her hip joints; an arm hung by an inch of silicone flesh;
two fingers were severed; and the cleavage between her buttocks was torn
into a ragged crevasse.
Click Here!

"Her vagina was so blown out," Fiero told me. "I was appalled. I
couldn't believe someone could fuck something like that up so quickly.
It blew me away. How could somebody be so callous?<<

romantic, sensitive, sensuous people around ... Many doll owners get a
doll because of longing for real love. They don't want to jump into a
realtionship [sic] just for sex, and end up with a broken heart or
hurting someone else when the sex fizzles. So, they get sex from a doll
instead and wait for love to happen."<<

Strona producenta: http://www.realdoll.com/studio.asp , dla
zainteresowanych o czym mowa.

Co o tym sądzicie?

Nie pytam nawet o same lalki, można by je rzeczywiście potraktować jak
po prostu jeden ze sposobów na masturbację... Ale po przeczytaniu tego
tekstu mam już lekkie wątpliwości.

..Subkultura Doll-loverów?

No i jeszcze pod koniec tekstu pojawia się pytanie o sex-androida,
właśnie próbuję to "przetrawić", ale jakoś bez rezultatów - jak
myślicie: stworzymy takie?

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

2. Data: 2006-09-05 19:49:24

Temat: Re: prawie kobieta
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

es_<es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl>

[...]
> No i jeszcze pod koniec tekstu pojawia się pytanie o sex-androida,
> właśnie próbuję to "przetrawić", ale jakoś bez rezultatów - jak
> myślicie: stworzymy takie?
[...]

Jeżeli tylko stanie się to technicznie możliwe - na pewno.

Paff

3. Data: 2006-09-05 20:06:20

Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: es_ [Tue, 05 Sep 2006 21:41:57 +0200]:

> ...Subkultura Doll-loverów?

Kiepski refleks ;) Artykuł na ten temat pisałam gdzieś tak
chyba w okoli 2003 czy 2004 roku ;) Już wtedy szajba była.

> No i jeszcze pod koniec tekstu pojawia się pytanie
> o sex-androida, właśnie próbuję to "przetrawić", ale
> jakoś bez rezultatów - jak myślicie: stworzymy takie?

Oczywiście. Będzie to drugie w kolejności zastosowanie
androidów. Zaraz po zastosowaniach militarnych. Całkiem
normalne- największą kasę ma wojsko i pornobiznes :>

Kira

--
/(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
\o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

4. Data: 2006-09-05 21:05:08

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira wrote:

> Kiepski refleks ;) Artykuł na ten temat pisałam gdzieś tak
> chyba w okoli 2003 czy 2004 roku ;) Już wtedy szajba była.

No offence, ale w internecie trudno jest mieć refleks, albo na coś
trafisz albo nie - na 99% jego zawartości nigdy nie trafisz ; )

Ale Twój artykuł chętnie bym przeczytał...

> Oczywiście. Będzie to drugie w kolejności zastosowanie
> androidów. Zaraz po zastosowaniach militarnych. Całkiem
> normalne- największą kasę ma wojsko i pornobiznes :>

I ludzie będą (jak pan z artykułu) nosić ich zdjęcia w portfelach?

5. Data: 2006-09-05 22:32:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Jeżeli tylko stanie się to technicznie możliwe - na pewno.

Nie, nie, nie udaloby sie. Nie wierze. :)
W kazdym razie z cala pewnoscia: nie wam. ;)

--
Czarek

6. Data: 2006-09-05 22:51:47

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: es_ [Tue, 05 Sep 2006 23:05:08 +0200]:

> Ale Twój artykuł chętnie bym przeczytał...

A to się zgłoś kiedyś na priva, jutro powinnam go mieć
pod ręką nawet bo planuję czyszczenie dysku stacjonarki.

> I ludzie będą (jak pan z artykułu) nosić ich zdjęcia
> w portfelach?

Cholera wie. Prędzej czy później, pewnie też. Mamy sporą
skłonność do "uczłowieczania" przedmiotów martwych - ja
do swojego laptopika czasami tak czule przemawiam, że byś
mógł się mocno zastanawiać do kogo to ;)

Nie zdziwi mnie "zakochanie się" w seks-droidzie.

Kira

7. Data: 2006-09-05 23:07:07

Od: "Statystyczny Internauta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> napisał w wiadomości
>[ FUT pl.sci.psychologia ]
>
> Natknąłem się dziś na intrygujący artykuł: http://tinyurl.com/gdnng ,
> oto kilka cytatów (cały tekst jest po angielsku, więc cytaty wklejam też
> z oryginału):

Jakiś czas temu w przekroju czytałem na ten temat artykuł - jeśli Cię
interesuje, zajrzyj:

http://tinyurl.com/lxy7u

- mam nadzieję, że to o tym samym: do artykułu, który podałeś tylko
zajrzałem :)

pzdr.,
stti.

8. Data: 2006-09-06 02:16:12

Od: "ghostrider" <g...@g...spam> szukaj wiadomości tego autora

> No i jeszcze pod koniec tekstu pojawia się pytanie o sex-androida,
> właśnie próbuję to "przetrawić", ale jakoś bez rezultatów - jak
> myślicie: stworzymy takie?

jesli zobaczysz kiedys na wlasne oczy arnolda buzdygana to zrozumiesz ze
takie androidy juz sa produkowane!

ghostrider

9. Data: 2006-09-06 08:00:26

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> niezbecki:
>
> Nie, nie, nie udaloby sie. Nie wierze. :)
> W kazdym razie z cala pewnoscia: nie wam. ;)

Nam humanistom? :)

Paff

10. Data: 2006-09-06 08:18:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kira" <c...@e...pl> wrote in message

Wlasnie.
Lale sie miało,
z lalą sie zerwało (to zla kobieta byla),
broken heart sie wyleczyło,
a kolega odgrzewa nieswieże kotlety

------

Co do szumu wokoło tych lali, szum generowany jest przez:
-uzytkownikow - to mała grupa, maly szum (nie sa zainteresowani szumem)
-druga grupa to ciekawscy, tudziez zaskoczeni ze takie lale sa - to duza
grupa, duzy szum
-producent ktory rozglasz rzekomą subkulture Doll-loverów - duzy szum

I tyle...
Duch

Co jest czlowiekiem a co nie
kopalnia
Trauma w chińskim wydaniu - niebezpieczne?
Zakup książek - cena w dół
Dręczyciele zwierząt