prawo jazdy...

1. Data: 2005-08-27 16:17:52

Temat: prawo jazdy...
Od: "xtek" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec za jakies 2 tygodnie bede zdawal prawo jazdy... Juz teraz lekko sie
denerwuje i postanowilem stworzyc tego posta:) Mam kilka pytan. Jak poradzic
sobie z tym stresem? Wszyscy, lacznie z instruktorem mowia ze jezdze dobrze
i ze na pewno zdam, no ale... Niby wydaje mi sie ze potrafie sie opanowac,
ale w sytuacji stresowej czesto np. trzesa mi sie rece. Nie wiem jak to
bedzie na egzaminie... Pytanie drugie. Jak wywrzec dobre wrazenie na
egzaminatorze, wzbudzic zaufanie i pokazac "ze ja jednak umiem jezdzic" ? :)

xtek

2. Data: 2005-08-27 16:50:52

Temat: Re: prawo jazdy...
Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"xtek" <x...@n...pl> wrote in message
> [...]
> wiem jak to bedzie na egzaminie... Pytanie drugie. Jak wywrzec dobre
> wrazenie na egzaminatorze, wzbudzic zaufanie i pokazac "ze ja jednak umiem

a w lape dales?
--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

3. Data: 2005-08-27 16:57:44

Od: "xtek" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości

> a w lape dales?

Jeszcze nie dalem:) Czytaj! Egzamin za 2 tyg.

4. Data: 2005-08-27 18:09:14

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xtek" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem jak to bedzie na egzaminie... Pytanie drugie. Jak wywrzec dobre
> wrazenie na egzaminatorze, wzbudzic zaufanie i pokazac "ze ja jednak umiem

A jak teraz wyglada egzamin na prawko?

P.

5. Data: 2005-08-27 19:03:41

Od: "xtek" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> A jak teraz wyglada egzamin na prawko?

Hmm jak to jak:) Najpierw teoretyczny. 18 pytan na kompie. Pozniej plac -
obowiazkowo luk i losowany zestaw (2 manewry np .garaz tylem i koperta).
Pozniej miasto (30-50min).

6. Data: 2005-08-27 19:20:17

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obowiazkowo luk i losowany zestaw (2 manewry np .garaz tylem i koperta).

Czyli nic się jeszcze nie zmieniło?

No.. to ja... jako doświadczony kursant... :) (zdany egzamin za czwartym
razem), mogę powiedzieć tylko tyle, że dobrze wylosowany zestaw to duża
część sukcesu (nie jakiś pechowy, pojawiający się przy kilku kolejnych
próbach), podobnie jak powodzenie przy pierwszych manewrach.

A z kolei udane manewry, to już prawie zdana jazda po mieście (bo ulga i
radość po zdanych manewrach). Trzy razy oblałem na manewrach. A za czwartym
razem i manewry, i jazda poszły mi prawie doskonale :)

To oczywiście tylko moje osobiste doświadczenia.

Aha, no i trzeba dobrze wybrać ośrodek (radzę jednak nieskorumpowany,
tudzież położony bardziej na peryferiach miasta, gdzie mniej zasadzek :)

Paff

7. Data: 2005-08-27 19:33:50

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"xtek" <x...@n...pl> wrote in message

> Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze nie dalem:) Czytaj! Egzamin za 2 tyg.

to sie za wczasu daje tumanie.

jazu, czego was tam ucza na tym kursie na prawo jazdy??
--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

8. Data: 2005-08-27 19:45:03

Od: "xtek" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sie za wczasu daje tumanie.
>
> jazu, czego was tam ucza na tym kursie na prawo jazdy??

Ja pierdole...jak kurwa osoba uwazana, za taka co umie cos napisac juz takie
pierdoly sadzi, to ta grupa upada...

9. Data: 2005-08-27 22:11:42

Od: "Charstic Slide" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sie nazarłem troche xanaxu (2mg) i zdałem, wszystko full extra zadnego
opoznienia nie czułem, pelne rozluznienie.
Mimo to niejezdze (prowadze) samochodem bo sie boje, dziwna fobia.

10. Data: 2005-08-28 18:30:51

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> to sie za wczasu daje tumanie.
>
> jazu, czego was tam ucza na tym kursie na prawo jazdy??

Ja pierdolę! Kaśka mam nadzieję, że to tylko ironicznie powiedziane, a
nie twój pogląd. W Polsce w łapę dają egzaminatorom, a póxniej jeżdżą
jak tumany...

--
Proximus

Diabły i Anioły, czyli garść słów o demonologii stosowanej
medytacja
w Labolatorium Psychoedukacji prawie zabito człowieka
Dlaczego on nie kocha, a ona za nim szaleje
Czerwona kropka na kartce papieru...