"prawo własności"

31. Data: 2016-02-07 17:00:31

Temat: Re: "prawo własności"
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-07 o 16:43, zdumiony pisze:

> Nie Naja, to nie ten cytat, szukaj dalej

znajde, jesli ty najpierw znajdziesz dla mnie ze slowem czysciec :-)
Misiu Puchatku :-)))))))))

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

32. Data: 2016-02-07 17:02:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2016 o 17:00, Naja pisze:
> znajde, jesli ty najpierw znajdziesz dla mnie ze slowem czysciec :-)
> Misiu Puchatku :-)))))))))

Nie zauważyłaś że to inny wątek?
Ja znalazłem dużo cytatów, nigdy nie twierdziłem że akurat słowo
"czyściec" jest w tekście więc skończ z tą manipulacją.

33. Data: 2016-02-07 17:14:11

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-07 o 17:02, zdumiony pisze:

> Nie zauważyłaś że to inny wątek?

w tej materii, wszystko do jednego się sprowadza :-)

> Ja znalazłem dużo cytatów, nigdy nie twierdziłem że akurat słowo
> "czyściec" jest w tekście

a wierzysz w habuzonicseraf? też nie ma tego słowa w Biblii ale dla
łatwowiernego nie ma przeszkód :-)

> więc skończ z tą manipulacją.

uuu, pomyliłeś epoki ja, to nie ogniem i mieczem po 966 :-)

34. Data: 2016-02-07 17:17:46

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2016 o 17:14, Naja pisze:
> a wierzysz w habuzonicseraf? też nie ma tego słowa w Biblii ale dla
> łatwowiernego nie ma przeszkód :-)

Jeśli ktoś by zdefiniował habuzonicseraf jako miejsce odludne, to takie
miejsce - pustynia, jest w Biblii. Nie musiałby podawać cytatu gdzie
jest habuzonicseraf, wystarczyłby cytat gdzie jest to miejsce odludne.
Ale ty byś domagała się "gdzie jest habuzonicseraf?"

35. Data: 2016-02-07 17:21:53

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-07 o 17:17, zdumiony pisze:

> [...]
> jest habuzonicseraf, wystarczyłby cytat gdzie jest to miejsce odludne.
> Ale ty byś domagała się "gdzie jest habuzonicseraf?"

:-D powtórzę za kimś tu, wcale nie złośliwie. weź pigułkę!

EOT

36. Data: 2016-02-08 19:09:34

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> nie rzuca się pereł między wieprze :-)

...dlatego nie wzdragam sie przed dyskusja z Toba
:-)~~

--

Chiron

37. Data: 2016-02-08 20:18:40

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 19:09, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> ...dlatego nie wzdragam sie przed dyskusja z Toba
> :-)~~

wieprz to jakbyś nie wiedział wykastrowany _samiec_ świni :-)
więc nie tym razem czarusiu ;-)

a co tam masz pod brodą chiruś? :-)

38. Data: 2016-02-08 21:14:51

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wieprz to jakbyś nie wiedział wykastrowany _samiec_ świni :-)
> więc nie tym razem czarusiu ;-)
>
> a co tam masz pod brodą chiruś? :-)

No właśnie- chodzi o to, że Ty wszystko traktujesz dosłownie- i idziesz za
swoimi wyobrażeniami. nawet najbardziej idiotycznymi. Próbujesz mi przykleić
etykiete wieprza- na zasadzie, że to samiec- i ja też. Ani ja kastrat, ani
świnia- ale dla Ciebie to bez różnicy. Roisz sobie dalej. Tymczasem- gdybyś
była choć trochę inteligentna- a nie tylko starała się za wszelką cenę
popisać swym jakże wątpliwym dowcipem- zastanowiłabyś się, skąd to
powiedzenie się wzięło?

http://mateusz.pl/czytania/wj/289.asp

" ...I w każdym z nas mieszka wieprzek, który pogardza prawdą, który daje
jej ochłapy swojego czasu. Pewną formą pogardy na przykład, pogardy wobec
prawdy objawionej jest poczucie, że: ja już wszystko wiem, ja już nie
potrzebuję z pokorą przychodzić i uczyć się na nowo Ewangelii, uczyć się
tego wszystkiego, co Bóg ma do powiedzenia - o mnie, o świecie, o Nim
samym."

Patrząc więc na Twoje wystąpienia tutaj- siedzi w Tobie potężny, wypasiony
wieprz- gardzący Prawdą (perłami), nie mający pokory wobec własnej
niewiedzy, na podstawie swego niskiego horyzontu oceniająca innych- na
zasadzie: "zrobiłam krok we właściwą stronę, to jestem mądrzejsza od was
wszystkich". No ale ten brak pokory (grzeczność każe nie nazywac go
zwyczajną głupotą)- jest tylko dumą molierowskiego mieszczanina, który
odkrywszy, że mówi prozą- dumnie wykłada swą "mądrość" każdemu, kto tylko
się nawinie.
EOT

--

Chiron

39. Data: 2016-02-08 21:25:41

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 21:14, Chiron pisze:

> [...]
> mieszczanina, który odkrywszy, że mówi prozą- dumnie wykłada swą
> "mądrość" każdemu, kto tylko się nawinie.

foch? fochy rozhisteryzowanego mężczyzny w wieku andropauzalnym, na mnie
akurat nie działają ;-)

40. Data: 2016-02-08 21:56:12

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> foch? fochy rozhisteryzowanego mężczyzny w wieku andropauzalnym, na mnie
> akurat nie działają ;-)

No właśnie to Ci tłumaczę. A przynajmniej staram się. Argumenty- mające na
celu zdyskredytowanie rozmówcy- a w szczególności takie, które dotycza jego
wieku, płci, wyglądu, etc- są po prostu chamskie. Szczególnie, jeśli to
JEDYNE "argumenty", których używa rozmówca. Co może zrobić druga strona?
Zejść do tego samego poziomu- ale wtedy oczywiście zostanie się pokonanym
Twoją rutyną. Poza tym- to znacznie poniżej mnie. Mogę Ci dosrać na podobnym
poziomie- tak, żeby Ci wlazło głęboko w pięty- no ale nie sprawia mi
przyjemności to, że będzie Ci przykro. Summa summarum- sama sobie wystawiasz
opinię- a mnie nie zostawiasz zbyt dużego wyboru- więc Cię zaczynam
ignorować.

--

Chiron

cp ci przypomina?