[press] oto do czego doprowadziliście!

11. Data: 2009-05-06 10:49:16

Temat: Re: [press] oto do czego doprowadziliście!
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*m[...]*! Zawsze tak wrzeszczysz zeby cie za granica bylo slychac (Š Pippi):

> [...] Przymusowe szkoly sa w Warszawie. W innych miastach po
> "uwazaniu" rodzicow"
> Rodzice jakos nie docenili glebi reformy i olali posylanie 6 latkow do
> szkol. I tak w Gdansku do szkol idzie 1% 6 latkow.

Zeby np. poslac 6-latka do 1 klasy w szkole podwarszawskiej nadal musisz
zrobic testy psychologiczne, z tym, ze testy te nie sa dopasowane do nowego
programu nauczania tylko do starego... Przygotowanie testów wg nowego
programu potrwa kilka miesiecy... Czyli rodzice nie olali, ale dzieci im
jeszcze nie dojrzaly ;)

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4055 (20090506) __________

12. Data: 2009-05-06 15:10:32

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> ZTCW to masz zle informacje.

Moze mi sie popiorkowalo, a moze...

> Przymusowe szkoly sa w Warszawie.

... nieslusznie przyjelam, ze co w stolycy, to i wszedzie indziej. ;-)
Temat jest mi bliski, niestety. I bolesny.
Iwona

13. Data: 2009-05-06 17:33:13

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] pisze:

> ZTCW to masz zle informacje. Przymusowe szkoly sa w Warszawie. W innych

w Poznaniu rowniez

pozdr

14. Data: 2009-05-06 19:06:22

Temat: Re: [press] oto do czego doprowadziliscie!
Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

> ZTCW to masz zle informacje. Przymusowe szkoly sa w Warszawie.

Tez nie we wszystkich placówkach. Niektóre przedszkola nadal beda mialy
grupy zerówkowe.

Sylwia

15. Data: 2009-05-07 08:35:39

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś podobnego!? Moj a6-latka zostaje w przedszkolu.

No własnie... mój też zostaje :)

Pozdrawiam,
Vicky S. (nareszcie z dostępem do grup)

16. Data: 2009-05-07 08:54:01

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 1 września sześciolatki czeka regres w rozwoju intelektualnym -
> ostrzega "Dziennik". Powinny trafić do szkół, ale pozostaną w
> przedszkolach, a tam będą się uczyć według programu, który nie przewiduje
> nauki czytania i pisania. [...] Gazeta przytacza jednak opinie
> nauczycielek, które nadal będą uczyć sześciolatki czytania i pisania
> liter. W przedszkolach za porozumieniem rodziców i wychowawców będą się
> więc odbywać "tajne komplety".
> http://wiadomosci.onet.pl/1963251,11,item.html

Tak... Jak zawsze ktoś mądry się znalazł i coś sobie wymyślił.

Razem z mężem zdecydowaliśmy zostawić małego w przedszkolnej zerówce, bo w
szkole którą wybraliśmy nie ma oddziału "0". A program przedszkolny... no
nie znam się na tym, nie wiem co w nim jest a czego nie ma. Ale już od
dawna doszłam do wniosku, że sporo mogę dziecko nauczyć sama. Syn literki
zna aż za dobrze ;) Czyta całkiem nieźle i ostatnio musiałam go zapisać do
biblioteki, bo znudziły mu się książki które ma w domu ;) Z pisaniem
przysiądziemy i damy radę ;)

Pozdrawiam,
Vicky S.

17. Data: 2009-05-08 21:37:22

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nauczycielek, które nadal będą uczyć sześciolatki czytania i pisania
> liter. W przedszkolach za porozumieniem rodziców i wychowawców będą się

problem taki, ze nawet jak sie oficjalnie ucza, to nie wszystkie dzieciaki
te literki i ich skladanie lapia.

moj mlody jest jednym z 4 w swojej grupie, ktory umie czytac.
(przedszkole swietne. mam porownanie, bo starszy syn chodzil do innego)

A.

18. Data: 2009-05-09 20:25:41

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 May 2009 10:38:36 +0200, m[...] napisał(a):

> Oj zdecydwanie tajne komplety by sie przydaly :)

Co prawda nie łapię się na pierwszaki w tym roku, ale wcale mi się te tajne
komplety nie marzą. Nareszcie będzie czas na inscenizacje, czytanie książek
podczas lekcji, prace plstyczno- techniczne, na które trzeba czasem
poświęcić dużo czasu.
--
waruga

19. Data: 2009-05-09 20:26:50

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 May 2009 12:26:19 +0200, Qrczak napisał(a):

> Rodzic,
> co podstawy programowej nie zna,

Ee, tam przecież ogólnodostępna w necie, jak nie zna, to trąba ;)
--
waruga

20. Data: 2009-05-09 20:47:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie waruga <w...@o...peel> tak oto plecie:

> Ee, tam przecież ogólnodostępna w necie, jak nie zna, to trąba ;)

No, pewnie sam do zerówki szkolnej nie chodził.

Qra

dorośli
integracja sensoryczna
W stanie spoczynku