[press] oto do czego doprowadziliście!

21. Data: 2009-05-15 18:27:55

Temat: Re: [press] oto do czego doprowadziliście!
Od: "Carol" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisal w
wiadomosci news:gts97i$cds$1@inews.gazeta.pl...
> Temat jest mi bliski, niestety. I bolesny.

A co Cie boli konkretnie? Przeciez wielu warszawskich przedszkolach
(zwlaszcza prywatnych) zerówki pozostaja tak jak byly.

pozdrówka
Karolina

22. Data: 2009-05-17 17:34:15

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisal w
> wiadomosci news:gts97i$cds$1@inews.gazeta.pl...
>
> A co Cie boli konkretnie? Przeciez wielu warszawskich przedszkolach
> (zwlaszcza prywatnych) zerówki pozostaja tak jak byly.

Widze, ze nie czytalas grup ostatnio. ;-)
W naszym przedszkolu wlascicielki tak ustawily sprawe, ze z 2 grup 5-latkow
robia jedna zerowkowa. Bo duzo dzieci przechodzi jednak do zerowek w
szkolach. Kryterium pozostania dziecka byl jego "staz" w przedszkolu. Moja
corcia dotarla tam dopiero rok temu...
Pozdrawiam cieplo! :-)
Iwona

23. Data: 2009-06-18 10:51:53

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Od 1 września sześciolatki czeka regres w rozwoju intelektualnym -
> ostrzega "Dziennik". Powinny trafić do szkół, ale pozostaną w
> przedszkolach, a tam będą się uczyć według programu, który nie
> przewiduje nauki czytania i pisania. [...] Gazeta przytacza jednak
> opinie nauczycielek, które nadal będą uczyć sześciolatki czytania i
> pisania liter. W przedszkolach za porozumieniem rodziców i wychowawców
> będą się więc odbywać "tajne komplety".
> http://wiadomosci.onet.pl/1963251,11,item.html

podgrzeje watek:

Der Dziennik jak wiadomo to wstretna tuba Pisowska a od niedawna mlot na
blogerow i wszystko co najgorsze.
A co powiedziec na Wyborcza ze Wybiorcza itd ...
Teraz w GW zalamuja rece :

25,Zerowka__czyli_zero_nauki.html

jak oni moga.
Halo entuzjqacis "reformy" oswiecicie tych biednych dziennikarzy z GW bo
bladza i nie wiedza co pisza :)

m[...]

dorośli
integracja sensoryczna