prezent - co kupic ?

1. Data: 2006-02-03 22:43:48

Temat: prezent - co kupic ?
Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na wstępie zaznaczam, ze mam swiadomosc iż to nie jest
najodpowiedniejsza grupa na takie pytania ale mam nadzieje ze drogie
panie doradza mi cos, bo juz nie wiem gdzie szukać pomysłu....

Idzie o to ze mój brat zakupił mieszkanko. W związku z tym mam problem
co kupić kochanemu bratu i jego żonce na nowe osiedliny ???

Z gory dziękuje za sugestie :)

pozdrawiam
kaska

1. Data: 2006-02-03 22:51:29

Temat: Re: prezent - co kupic ?
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds0mbl$cjk$1@atlantis.news.tpi.pl>
katarina <k...@o...pl> pisze:

> Na wstępie zaznaczam, ze mam swiadomosc iż to nie jest
> najodpowiedniejsza grupa na takie pytania ale mam nadzieje ze drogie
> panie doradza mi cos, bo juz nie wiem gdzie szukać pomysłu....

Może szybciej na pl.soc.rodzina.

> Idzie o to ze mój brat zakupił mieszkanko. W związku z tym mam problem
> co kupić kochanemu bratu i jego żonce na nowe osiedliny ???

A mają już skompletowany cały swój dobytek czy dopiero się zaopatrują?
Ja przeważnie w takich sytuacjach kupuję ładny egzemplarz rośliny
doniczkowej, ale nie jakiś marny fiołek alpejski, co to padnie po tygodniu,
tylko naprawdę coś porządnego i nieprzeciętnego. Plus elegancka, pomysłowa
doniczka. Rośliny zawsze się w domu przydają :)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-03 22:52:03

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-03 23:43:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *katarina* skreślił te oto słowa:

> [...]
>
> Idzie o to ze mój brat zakupił mieszkanko. W związku z tym mam problem
> co kupić kochanemu bratu i jego żonce na nowe osiedliny ???

Płyn do kąpieli jak mają wannę.

Bo jesli Ci nie chodzi o kosmetyki to rzeczywiscie NTG.

pl.soc.uroczystosci
pewnie nawet bardziej pl.rec.dom by się nadawał

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-02-03 22:53:21

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:41ylaj59vytr.dlg@iska.from.poznan>
Lia <i...@p...org> pisze:

> pl.soc.uroczystosci

Ta grupa jeszcze istnieje? ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-03 23:01:46

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-03 23:53:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> Ta grupa jeszcze istnieje? ;-)

Na pewno nie było wniosku na nowych-grupach o jej zlikwidowanie ;>

1. Data: 2006-02-03 23:01:51

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> pl.soc.uroczystosci
> pewnie nawet bardziej pl.rec.dom by się nadawał

Niby racja...
tylko jest taka sprawa ze tam mało bywalców jest, a statystycznie rzecz
ujmując to moze jedna osoba na 1000 czytająca ta grupe (jakby nie
patrzył, czesciej czytana, iz zapodane przez Ciebie) cos tam podpowie :)

1. Data: 2006-02-03 23:04:00

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> A mają już skompletowany cały swój dobytek czy dopiero się zaopatrują?
Brata dawno nie widziałam, ale cos tam maja, tylko nie pytałam czy juz
maja patelnie zasłonki i te wszystkie dodatki do zycia :)

Rozwazałam to, ale to takie banalne ;)

1. Data: 2006-02-03 23:05:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds0nhh$g1e$2@atlantis.news.tpi.pl>
katarina <k...@o...pl> pisze:

> Rozwazałam to, ale to takie banalne ;)

No wiesz, niebanalnych pomysłów to Ci nie podsunę nie znając ani brata, ani
żony ani ich sytuacji :)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-03 23:06:13

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-04 00:01:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> ujmując to moze jedna osoba na 1000 czytająca ta grupe (jakby nie
> patrzył, czesciej czytana, iz zapodane przez Ciebie) cos tam podpowie :)

Jesli sugerujesz, ze pl.rec.dom jest mało aktywna to... no mylisz się, mają
całkiem niezły przerób dobowy ;>

A jesli już zdajesz sobie sprawe, że zakładasz wątek NTG, to zlituj sie i
daj choc w temacie OT.

AAaaaaa, to że grupa jest często czytana nie oznacza, ze można na niej o
wszystkim pisać (wyjatek pl.test).

1. Data: 2006-02-03 23:12:17

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Jesli sugerujesz, ze pl.rec.dom jest mało aktywna to... no mylisz się, mają
> całkiem niezły przerób dobowy ;>

zobaczymy ;)

> A jesli już zdajesz sobie sprawe, że zakładasz wątek NTG, to zlituj sie i
> daj choc w temacie OT.

Po ciezkum dniu mozna czasem zapomniec o szczególach.

> AAaaaaa, to że grupa jest często czytana nie oznacza, ze można na niej o
> wszystkim pisać (wyjatek pl.test).

Bez nerwów, złość piękności szkodzi :) (to juz na temat ;) )

Acha, zeby nie było ze jestem tu ot tak sobie, to przy okazji chce
POCHWALIC kasztanowy zel do nog Ziaji - na zmeczone nogi świetny
specyfik i w dodatku taniocha;) całe 4 PLN.

pozdrawiam :)

Gdzie znajdę fryzury?
Nie miała baba co robić, polazła do sklepu ;)
meteoryty
pozostałości po opryszce ;(
www.pretty.pl