prezent dla mamy

1. Data: 2003-11-17 09:53:30

Temat: prezent dla mamy
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ja już w temacie gwiazdki planuję i chciałabym kupić mamie jakiś dobry
kremik przeciwzmarszczkowy do buzi (>50 lat). Mogą być tańsze lub droższe
byle sprawdzone i skuteczne. Pomóżcie please bo Mikołaj czeka...
agatka

1. Data: 2003-11-17 10:07:47

Temat: Re: prezent dla mamy
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
> kremik przeciwzmarszczkowy do buzi (>50 lat). Mogą być tańsze lub droższe
> byle sprawdzone i skuteczne. Pomóżcie please bo Mikołaj czeka...

Ja kupilam w tamtym roku dla babci krem Eris Fortessimo Maxima.
Baaaaaaaaardzo sobie chwalila. Moja jedna ciotka jej ten krem notorycznie
podbierala :) Cena to ok 60 zl, wiec najtanszy nie jest, ale polecam, bo z
tego, co mowi babcia, warto.
Z tanszych: moja mama (piecdziesiatke juz jakis czas temu przekroczyla)
zakochala sie w serii Miraculum Odnowa biologiczna (ten drugi wyraz pewnie
powinien byc pisany z duzej, nigdy nie wiem, wybaczcie ewentualnego orta),a
konkretnie w "odnodze" tej serii: Terapii fitohormonalnej. Cena 20 zl z
kawalkiem. Bardzo sobie je chwali i zapowiedziala, ze od tej pory kupuje
tylko takie.
Wczesniej zadowolona byla z kremow Dax Cosmetics - i tu pewnie przekrece -
Fito Lift? Ja to, kurcze, mam pamiec, nie dosc, ze sama je kupowalam, to
jeszcze nie raz... Czerwono-zlote opakowanie, cena okolo 30 zl.
Co do Eris jeszcze, to teraz widzialam w drogeriach takie zestawy
upominkowe: krem Fortessimo Maxima + tonik + jakis ladny drobiazdzek. Cena
promocjna, plai sie tylko za krem. Ladnie opakowane.

A tak na marginesie. Dopiero mamy listopad. Czy reklamy telewizyjne nie za
bardzo na nas wplywaja? :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-17 11:15:12

Temat: zakupy przedswiateczne Re: prezent dla mamy
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A tak na marginesie. Dopiero mamy listopad. Czy reklamy telewizyjne nie za
> bardzo na nas wplywaja? :)

Ja telewizji nie ogladam, a zakupy gwiazdkowe zaczynam robic w okolicach...
sierpnia ;-)
Duzo ludzi na Wigile, kazdemu chcialabym kupic cos milego, co sprawi
prawdziwa przyjemnosc, a w grudniu przy jednorazowych zakupach portfel by
sie zapiszczal na smierc ;-(
Poza tym _nienawidze_ tloku w sklepach. Jak jest duzo ludzi mam ochote
zaczac krzyczec, albo rzucic wozek i uciekac... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-17 12:03:48

Temat: Re: zakupy przedswiateczne Re: prezent dla mamy
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Duzo ludzi na Wigile, kazdemu chcialabym kupic cos milego, co sprawi
> prawdziwa przyjemnosc, a w grudniu przy jednorazowych zakupach portfel by
> sie zapiszczal na smierc ;-(

A to jest mysl... Choc w moim przypadku sama bym zuzyla te prezenty :)

> Poza tym _nienawidze_ tloku w sklepach. Jak jest duzo ludzi mam ochote
> zaczac krzyczec, albo rzucic wozek i uciekac... ;-)

O to tak samo jak ja. Na widok tlumu w hipermarketach wpadam w panike :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-17 13:01:50

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> Terapii fitohormonalnej. Cena 20 zl z kawalkiem.
Bardzo
> sobie je chwali i zapowiedziala, ze od tej pory

Mysle, ze Mamie bardziej przypadlaby do gustu jednak
seria fitohormonalna Miraculum. IMO to dobre kosmetyki,
wydajne, o milym zapachu, rozsadne cenowo i widac/czuc
pozytywne efekty ich stosowania. Zamiast jednego kremu
Eris Fortessimo mozna np. kupic 2-3 kremy Miraculum..
na noc, na dzien, pod oczy albo maseczke. Wszystkie z
tej serii doskonale ze soba wspolgraja. Nie slyszalam,
aby ktorakolwiek ze znajomych dojrzalych pan te
kosmetyki uczulaly.
Nina

1. Data: 2003-11-17 13:02:32

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

mam tą samą strategię - unikać grudniowej gorączki zakupowej!
agatka

1. Data: 2003-11-17 13:22:55

Od: "Miśka " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> napisał(a):

> Ja kupilam w tamtym roku dla babci krem Eris Fortessimo Maxima.
> Baaaaaaaaardzo sobie chwalila.

Ja kupiłam tego Erisa w to lato mojej mamie i teściowej. Obie zachwycone, że
super, że chyba faktycznie odmłodniały:)) No w każdym razie ja też bardzo
polecam te serię. Nie tylko dobre działanie, ale i super estetyczny wygląd.
Te słoiczki z matowego szkła są według mnie cudne. Aż miło coś takiego sobie
na półeczce postawić. Z innych słyszałam bardzo pozytywne opinie na temat
serii Daxa, Fitolift.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-17 15:10:45

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kremik przeciwzmarszczkowy do buzi (>50 lat). Mogą być tańsze lub droższe
> byle sprawdzone i skuteczne. Pomóżcie please bo Mikołaj czeka...

Może coś z tej serii.....mojej mamie odpowiada, nie uczula jej, choć jest
alergiczką i daje widoczne efekty.
Dla pań po 40. roku życia seria Fitocitrus:
http://www.oceanic.pl/kosmetyki/fitocitrus/

Z kolei teściowa chwali sobie Dax Cosmetics, seria Fitolift. Ich serum
(buteleczka z pompką) działa baaardzo intensywnie i daje spektakularne
efekty :) Teraz jest jeszcze nowa seria - Fitolift Expert.
Oto ich strona:
http://www.daxcosmetics.com.pl./product.html

Ola

1. Data: 2003-11-17 15:15:29

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (buteleczka z pompką) działa baaardzo intensywnie i daje spektakularne
> efekty :) Teraz jest jeszcze nowa seria - Fitolift Expert.

Zapomniała dodać, że są to specyfiki dla pań po 50. roku życia, więc b.
intensywne.
O.

1. Data: 2003-11-17 15:40:40

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Zapomniała dodać, że są to specyfiki dla pań po 50. roku życia, więc b.
> intensywne.
> O.

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi? przeciez pytanie bylo wlasnie o takie...

Pozdrawiam
ISIA

kosmetyki YSL
Ocenic- podkład
Odsłonięte szyjki - czy ktoś może się podzielić?
Bielenda-Fluid i puder matujacy
???krem chinskie ziola???