prezent na nowe mieszkanie

1. Data: 2003-10-17 07:25:35

Temat: prezent na nowe mieszkanie
Od: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam dziewczyny ze wogole na naszej grupie o urodzie poruszam takie
sprawy ale..... kochane grupowiczki za 2 dni musze juz miec prezent z okazji
nowego mieszkania w jakim zamieszkali moi "teściowie" wiec same wiecie
..nie mam kompletnie pojęcia co mogłabym im kupić jeśli już kiedyś
dawałyście prezenty na takowe okoliczności to proszę poradzcie mi co
mogłabym kupić
Z góry serdecznie Wam dziekuje za pomoc
magda

1. Data: 2003-10-17 07:28:20

Temat: Re: prezent na nowe mieszkanie
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Pawel_P <n...@p...homeip.net> napisał(a) w wiadomości

> za 2 dni musze juz miec prezent z okazji nowego mieszkania [...]
> poradzcie mi co mogłabym kupić

Kobieto, czy Ci już zupełnie rozsądek odebrało? NTG!
FUT: pl.rec.dom

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Przepisy wegetariańskie]----|

1. Data: 2003-10-17 07:54:38

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Kobieto, czy Ci już zupełnie rozsądek odebrało? NTG!
> FUT: pl.rec.dom

Wpiszę do faq te prezenty i wróżki z podaniem odpowiednich grup na takie
pytania:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-17 08:10:01

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem.

To przesadzacie - naprawdę.

Przecież jezeli nie chcecie czytać takich wiadomości - to ich nie czytajcie.

Nie szkoda Wam czasu na denerwowanie się.

A wiadomości, które nie powinni się tu pojawić jest mało - więc nawet nie
zaśmiecają grupy...

AgaS

1. Data: 2003-10-17 11:27:28

Od: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ze zachowalam sie jak IDIOTKA piszac na tej grupie takie
pierdoly i ze wogole zepsulam wam humor moim durnym a zarazem smiesznym
pytaniem .chce tylko dodac ze juz od bardzo dawna uczestnicze na tej grupie
dyskusyjnej mam do was i waszych uwag pelne zaufanie -i sadzilam ze moze
ktoras z was bedzie mogla mi pomoc -teraz wiem ze zrobilam powazny błąd i
juz nigdy wiecej to sie nie powtorzy WYBACZCIE

1. Data: 2003-10-17 11:47:45

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel_P wrote:
> [...]
> im kupić jeśli już kiedyś dawałyście prezenty na takowe okoliczności
> to proszę poradzcie mi co mogłabym kupić

Ja dałam przy podobnej okazji bardzo ładny komplet do parzenia herbaty. Był
stylowy i naprawdę śliczny. Kupiłam go w "Małym Dworku" w Galerii Mokotów
(Warszawa). W CH "Land" z kolei jest sklep ze srebrnymi wyrobami. Też możesz
się tam porozglądać i wybrać coś ładnego.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-17 11:48:53

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaS wrote:
> Moim zdaniem.
>
> To przesadzacie - naprawdę.
>
> Przecież jezeli nie chcecie czytać takich wiadomości - to ich > nie
czytajcie.

No, a jeśli ktoś ma modem i musi je ściągać? Traci czas i pieniądze.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-17 12:05:03

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.

Masz zupełną rację - jakoś nie pomyślałam o tych modemowcach:(.
Pewnie dlatego, że jak sama korzystałam z modemu - to nawet nie
pomyślalam, żeby dodać sobie grupy dyskusyjne.

Przepraszam

AgaS

1. Data: 2003-10-17 12:22:57

Od: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

"Elvira" <e...@t...pl> wrote in message

> [...]
możesz
> się tam porozglądać i wybrać coś ładnego.

slicznie ci dziekuje Elwiro za calkiem pomyslowy prezent -wiesz chyba
rozjerze sie za czyms takim własnie jeszscze raz dziekuje i przepraszam za
klopot

1. Data: 2003-10-17 12:52:55

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel_P" <n...@p...homeip.net> wrote in message
> slicznie ci dziekuje Elwiro za calkiem pomyslowy prezent -wiesz chyba
> rozjerze sie za czyms takim własnie jeszscze raz dziekuje i przepraszam
za
> klopot

Tez kocham Maly Dworek, mozna tam znalezc niesamowite rzeczy i dla siebie, i
na prezenty. Bardzo fajny maly sklepik z takimi rzeczami jest tez niedaleko
kina Ochota. Nie pamietam nazwy ale na pewno jest na trasie 9 i innych
jadacych na Okecie, moze jest ktos z Wawy kto kojarzy. Zawsze udalo mi sie
tam cos znalezc na drobne prezenciki Bozonarodzeniowe :)
Wracajac do mieszkania : jesli masz zdolnosci manualne i chocby podstawowa
znajomosc francuskiego (albo kogos kto ci to przetlumaczy) to polecam
przyjrzec sie francuskiej edycji Marie Claire Idees. Wydawana jest
kwartalnie, do kupienia w empiku za okolo 21 zl. Mozna tam znalezc nostwo
niebanalnych pomyslow w iscie fransuskim stylu. Ja dostalam kiedys zrobiona
tablice na zdjecia i kartki, z kompinacja wstazek ktore utrzymuja te
zdjecia. Wszystkie kolezanki mi tego zazdroszcza :) Jesli chcesz to wysle
ci zdjecie i opis wykonania na priva :)

pozdrawiam serdecznie
iska

roz