prezent ślubny

11. Data: 2007-05-24 10:05:26

Temat: Re: prezent ślubny
Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f33k3h$9q5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Pewnego wiosennego dnia, *Samolnik* wyszczebiotał(a):
>
> A ty co? Na obronę - laptop, na ślub - laptop...

Laptop to bardzo dobry pomysł, sama bym chciała dostać od kogoś, ale
ani pracy nie bronię, ani za maz nie wychodzę.

12. Data: 2007-05-24 12:10:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nika napisał(a):

> Można spróbować dyskretnie się wywiedzieć, ile na imprezie weselnej
> kosztuje "talerzyk" czyli stawka za jednego gościa i dać tyle plus marża
> zalezna od zasobności portfela. Rzecz jasna jezeli jedziemy z osobą
> towarzyszącą albo członkami rodziny, stawkę mnożymy.

Ja też zwykle stosuję taką zasadę, jeśli daję pieniądze na weselu. Mniej
więcej szacuję, ile moja obecność (i mojej rodziny) na tym weselu będzie
państwa młodych kosztować i daję tyle, żeby się zwróciło.

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2007-05-24 12:11:39

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *ola* wyszczebiotał(a):

> Laptop to bardzo dobry pomysł, sama bym chciała dostać od
> kogoś, ale ani pracy nie bronię, ani za maz nie wychodzę.

Ja nie twierdzę, że zły pomysł - sama dostałam laptopa w prezencie
urodzinowym :)
Tyle, że Smolnik na każde zapytanie o prezent klepie tego laptopa - ciekawe
czy na chrzciny też ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

14. Data: 2007-05-24 13:40:11

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urodzinowym :)
> Tyle, że Smolnik na każde zapytanie o prezent klepie tego laptopa -

W dzisiejszych czasach, gdzie wyścig szczurów zaczyna się od coraz młodszego
wieku, wydaje mi się że laptop na chrzciny będzie prezentem w sam raz ;-)

Sylwia

15. Data: 2007-05-24 15:08:16

Od: "Samolnik" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> W dzisiejszych czasach, gdzie wyścig szczurów zaczyna się od coraz
> młodszego wieku, wydaje mi się że laptop na chrzciny będzie prezentem w
> sam raz ;-)

Jesteśmy zwykłą rodziną, ja mam laptopa, mój Mąż ma laptopa i nasze dziecko
ma dziecięcego laptopa

16. Data: 2007-05-25 07:34:41

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Samolnik napisał/wrote dnia/on 2007-05-24 17:08:
> Jesteśmy zwykłą rodziną, ja mam laptopa, mój Mąż ma laptopa
> i nasze dziecko ma dziecięcego laptopa

No to chyba raczej nie jesteście zwykłą, typową rodziną.

Pozdrawiam!
--
ŁK

17. Data: 2007-05-27 22:51:17

Od: "Jowita" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Dostałam od chrzestnego po 100zł za każdy rok życia, a że wychodziłam za mąz
mając 23 lata, wiec wyszło 2300zł. Dodam, że nie był człowiekiem majętnym.
Podobno odkładał co roku na ten cel stówkę;))

pozdrawiam
Ania

18. Data: 2007-05-28 08:24:22

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jowita napisał(a):
> [...]
> mając 23 lata, wiec wyszło 2300zł. Dodam, że nie był człowiekiem majętnym.
> Podobno odkładał co roku na ten cel stówkę;))

dobre, podoba mi się

tylko chrześnicę muszę pogonić...

Dorosłe dzieci mają żal...
Pomoc finansowa dla rodzin zastępczych?!
Upominek z okazji obrony
samochód męża
Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)