prezent ślubny

1. Data: 2007-05-23 19:37:49

Temat: prezent ślubny
Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadę na ślub swojego chrześniaka. Nie bardzo mi się podobają "pienięzne"
prezenty na tę okoliczność, ale w wyniku dociekań rodzinnych, wiem, że byłby
to prezent najbardziej pożądany.
Bardzo proszę, powiedźcie, ile sie daje, bo zupełnie nie mam pojęcia.

2. Data: 2007-05-23 19:40:38

Temat: Re: prezent ślubny
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byłby to prezent najbardziej pożądany.
> Bardzo proszę, powiedźcie, ile sie daje, bo zupełnie nie mam pojęcia.

IMO wg zasobności portfela.

Sylwia

3. Data: 2007-05-23 19:58:17

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> IMO wg zasobności portfela.

Jasne, ale może poproszę trochę szczegółowiej.

4. Data: 2007-05-23 20:14:55

Od: "Samolnik" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, ale może poproszę trochę szczegółowiej.

LAptop

5. Data: 2007-05-23 20:17:18

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jasne, ale może poproszę trochę szczegółowiej.

Szczegółowiej to każdy daje tyle na ile go stać.
Jak Cię stać na 1000 zł to tyle daj.
Jak jesteś bezrobotną i ledwo wiążesz koniec z końcem....
to sama sobie odpowiedz.
Nigdzie nie znajdziesz tabeli ile się daje na jakie okazje.

Sylwia

6. Data: 2007-05-23 22:07:39

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to sama sobie odpowiedz.
> Nigdzie nie znajdziesz tabeli ile się daje na jakie okazje.

Można spróbować dyskretnie się wywiedzieć, ile na imprezie weselnej kosztuje
"talerzyk" czyli stawka za jednego gościa i dać tyle plus marża zalezna od
zasobności portfela. Rzecz jasna jezeli jedziemy z osobą towarzyszącą albo
członkami rodziny, stawkę mnożymy. Zaznaczam (uprzedzając zarzuty), że to
tylko niezobowiązująca wskazówka, do której nie powinnaś się stosować,
jeżeli na wkład do koperty musiałabyś się zapożyczać w Providencie...

--
Nika
Pisz tutaj

7. Data: 2007-05-23 23:39:38

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byłby to prezent najbardziej pożądany.
> Bardzo proszę, powiedźcie, ile sie daje, bo zupełnie nie mam pojęcia.

Jeśli nie ma listy prezentów, to pieniądze chyba najlepszy pomysł.
Ślub to nie komunia, rzeczy praktyczne sie zwykle daje, a lepiej, żeby sobie
sami urządzali mieszkanie, niż wspominali Cię jako tę od okropnych
ręczników.
Słyszałam, że kwoty 300-500 zl sa dawane w mej rodzinie, choc nie wiem czy
akurat chrześniakom.
D.

8. Data: 2007-05-24 07:19:25

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ola napisał(a):
> [...]
> byłby to prezent najbardziej pożądany.
> Bardzo proszę, powiedźcie, ile sie daje, bo zupełnie nie mam pojęcia.

ja od obojgu chrzestnych dostałam po 1000 zł (nie są ludźmi bardzo
majętnymi, ciocia jest na rencie)

9. Data: 2007-05-24 07:28:49

Od: "ola" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo proszę, powiedźcie, ile sie daje,

Dziekuję za podpowiedzi, właśnie o takie konkretne mi chodziło.

10. Data: 2007-05-24 08:53:54

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Samolnik* wyszczebiotał(a):
> LAptop

A ty co? Na obronę - laptop, na ślub - laptop...

Liczysz, że ktoś ci kupi ;-)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

Dorosłe dzieci mają żal...
Pomoc finansowa dla rodzin zastępczych?!
Upominek z okazji obrony
samochód męża
Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)