prezent ślubny

1. Data: 2009-02-10 14:08:03

Temat: prezent ślubny
Od: "julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
moja koleżanka ma ślub chrześniaka i chce w prezencie slubnym dać pieniążki
tylko nie wie ile się daje bo dawno nie była na weselu. Mysli o kwocie
2000zł i pyta sie mnie czy to wystarczy a ja jej nie umiem doradzic bo sama
nie wiem. Doradźcie czy ta kwota wystarczy. Ona idzie z mężem.
dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2009-02-10 15:01:36

Temat: Re: prezent ślubny
Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sama
> nie wiem. Doradźcie czy ta kwota wystarczy. Ona idzie z mężem.

Uważam,że jest to wcale niemała kwota. Ja w ubiegłym roku dałam
chrześniakowi 1400,-zł. a jego ojciec chrzestny 1000,-zł Poza tym,każdy
daje na ile go stać, ale w miarę rozsądku i bez przesady.

Pozdrawiam
Grażyna

3. Data: 2009-02-10 17:52:17

Od: "julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chrześniakowi 1400,-zł. a jego ojciec chrzestny 1000,-zł Poza tym,każdy
> daje na ile go stać, ale w miarę rozsądku i bez przesady.

Dziękuję za odpowiedź

4. Data: 2009-02-12 13:01:40

Od: Elo <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Wg mnie to sporo. Ja od chrzestnych otrzymałam o połowę mniej (3 lata
temu) a i tak uważam, że dużo. Jeśli ją stać to super, bo młodym na
pewno się przyda.

5. Data: 2009-02-12 13:05:14

Od: Elo <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Wg mnie to sporo. Ja od chrzestnych otrzymałam o połowę mniej (3 lata
temu) a i tak uważam, że dużo. Jeśli ją stać to super, bo młodym na
pewno się przyda.

Ślub i Wesele jak ze snu? - Twój Portal Ślubny
http://biznesweselny.pl/

Zwi?zek Ateista + Katoliczka
podziałpomiędzyrodzeń stwem
poradnia małżeńskaKraków
Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
Kraków - 2 Zaproszenia: dla mężczyzn (nie tylko ojców) oraz dla małżeństw.