probka podkladu la roche posay inifiance film fin

1. Data: 2006-11-27 19:52:05

Temat: probka podkladu la roche posay inifiance film fin
Od: " d33" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos na tej grupie kiedys polecal ten poklad idealnie nadaje sie do mojej cery
jak dla mnie ma duzo zalet ale kosztuje nie malo bo okolo 70 zl dlatego przed
zakupem chcialbym go chociaz troche przetestowac a niestety nie mam takiej
mozliwosci gdyz nigdzie nie moge dostac jego probek. z tego co sie
dowiedzialem w jednej w aptece la roche nie rozdaje juz probek, a kosmetyki
mozna testowac tylko na miejscu co w przypadku podkladu moze nie zdac ezgaminu.
jesli by ktos dysponowal takimi probkami lub zna miejsce skad moglbym je
zamowic to byloby fanstastycznie :)

2. Data: 2006-11-27 20:14:38

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " d33" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ezgaminu.
> jesli by ktos dysponowal takimi probkami lub zna miejsce skad moglbym je

Unifiance, probki mozna dostac w dobrej aptece, jesli nie maja w najblizszej
to musisz sie pokusic do jakiegos wiekszego miasta. A tak z ciekawosci to po
co facetowi podklad? Pozujesz do jakichs profesjonalnych zdjec czy w tv
pracujesz, czy jaki masz powod? Tak z czystej ciekawosci pytam.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-11-27 20:38:46

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> co facetowi podklad? Pozujesz do jakichs profesjonalnych zdjec czy w tv
> pracujesz, czy jaki masz powod? Tak z czystej ciekawosci pytam.

no raczej nie bo w tej co pytalem nie bylo, w nastepnej dowiedzialem sie tego
co napisalem poprzednio wiec jesli znasz taka apteke to moze podasz na grupe
jakies namiary na nia?

4. Data: 2006-11-27 20:42:59

Temat: Re: probka podkladu la roche posay unifiance film fin
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego
> co napisalem poprzednio wiec jesli znasz taka apteke to moze podasz na

No ja zawsze korzystam z takiej w sporym CH, nie wiem jaka internetowa ma
probki, musisz pogooglowac, bo ja niestety czasu nie mam, mam jeszcze sporo
pracy, ale jak na jakas takowa netowa natrafie to podam namiary.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2006-11-27 20:47:55

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> probki, musisz pogooglowac, bo ja niestety czasu nie mam, mam jeszcze sporo
> pracy, ale jak na jakas takowa netowa natrafie to podam namiary.

pytalem raczej o tradycyjna...

6. Data: 2006-11-27 21:10:17

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytalem raczej o tradycyjna...

tradycyjna czyli zwykla taka na miescie? Spoko ale ja jestem z Bielska
pomoga ci namiary na to miasto? Jesli tak to apteka w CH Sfera ma wszystkie
probki tej firmy.

Nie wiem po co Ci ten podklad, ale jesli np. chcesz ukryc naczynka badz
wypryski, to moge Ci podac "przepis" na fajny płyn z adrenalina, ktory
rozjasnia takowe problemy.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2006-11-28 09:43:44

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...pl wrote:

> pytalem raczej o tradycyjna...

Apteka akademicka, Krakowskie Przedmieście w DC :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

8. Data: 2006-12-02 12:02:41

Od: "kaskA" <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

d33 napisał(a):
a kosmetyki
> mozna testowac tylko na miejscu co w przypadku podkladu moze nie zdac ezgaminu.

wez male pudeleczko z domu i popros o troche podkladu, ktory mozna na
spokojnie wyprobowac w domu
kaska

depilacja w domu
Prostownica do wlosow-jaka?