probki polskich kosmetykow

1. Data: 2002-08-13 12:55:54

Temat: probki polskich kosmetykow
Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do osob ktore wysylaly maile do firm kosmetycznych z prosba o
probki. Czy te probki wysyla firma jako paczka, czy jako list (zwykly?
polecony?) Czy cos sie za to placi przy odbiorze?

Pozdrawiam :)

Anna

1. Data: 2002-08-20 19:40:08

Temat: Re: probki polskich kosmetykow
Od: ":::Inna Xena:::" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie do osob ktore wysylaly maile do firm kosmetycznych z prosba o
> probki. Czy te probki wysyla firma jako paczka, czy jako list (zwykly?
> polecony?)

Jako list, czasem zwykły, czasem polecony, zwykle w kopercie z bąbelkami.
Zależy od ilości próbek, które ci przesyłają, pewnie też od budżetu firmy
przeznaczonego na działania marketingowe.

> Czy cos sie za to placi przy odbiorze?

Ależ skąd. Przynajmniej mnie się taki przypadek nie zdarzył, choc czytałam w
którymś z topików, że bodajże firma SVR coś przebąkiwała o pokryciu kosztów
przesyłki. Ale to chyba niechlubny wyjątek.

Życzę powodzenia

zdesperowany włochacz ;)
Pielegnacja twarzy u mezczyzn
Re: Pielegnacja twarzy u mezczyzn